Migracje międzynarodowe i ekspatriacja -  - książka

Migracje międzynarodowe i ekspatriacja książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W książce zaprezentowano zagadnienia z zakresu migracji (w szerokim ujęciu społecznym i kulturowym) i ekspatriacji (w odniesieniu do firm międzynarodowych). Monografia ta jest przykładem interdyscyplinarnej współpracy, gdyż jej Autorzy reprezentują różne dyscypliny nauk społecznych (m.in. socjologię kultury i organizacji, politologię, psychologię międzykulturową) i nauk ekonomicznych (zarządzanie międzykulturowe, międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi). Problematyka migracji i ekspatriacji jest ujęta w trzech perspektywach: indywidualnej, organizacyjnej oraz społeczno-kulturowej. Szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak:

- Mobilność i migracje międzynarodowe – pojęcia, koncepcje, uwarunkowania;
- Pojęcia migranta, ekspatrianta tradycyjnego i samoinicjowanego;
- Motywy przemieszczeń międzynarodowych z punktu widzenia jednostki i korporacji;
- Cechy osobowości migranta i ekspatrianta;
- Bariery i korzyści migracji i ekspatriacji;
- Przedsiębiorczość migrantów;
- Modele i praktyki adaptacji kulturowej;
- Kulturowe, społeczne i polityczne uwarunkowania migracji międzynarodowych.

To publikacja interdyscyplinarna, dlatego skorzystają z niej osoby zatrudniające obcokrajowców (ekspatriantów, migrantów), trenerzy przygotowujący pracowników do pracy w zespołach wielokulturowych, inwestorzy, którzy planują ekspansję na rynki zagraniczne. Książka jest przeznaczona także dla naukowców szerokiego grona obszaru nauk społecznych i ekonomicznych oraz studentów politologii, socjologii, zarządzania.

Liczba stron: 223

Rok wydania: 2017

Format (wymiary): 16.0x23.0cm

ISBN: 9788380854765

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.