Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
We współczesnej gospodarce rynkowej trwa stałe poszukiwanie nowych, uwzględniających rosnącą konkurencję, metod zarządzania przedsiębiorstwem ukierunkowanych na maksymalizację jego wartości, a uściślając - maksymalizację kapitału własnego. Osiąganiu tak sformułowanego celu służy rozwój nurtu zarządzania określanego jako zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Prezentowana książka stanowi próbę ujęcia w sposób zwarty podstawowych problemów z tego obszaru, a celem Autora jest przybliżenie najważniejszych koncepcji wykorzystywanych w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa.
Liczba stron: 244
Rok wydania: 2007
Format (wymiary): 16.2x23.6
ISBN: 8320816785
Wydanie: 1