Mechanika nawierzchni drogowych w zarysie -  - książka

Mechanika nawierzchni drogowych w zarysie książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

94,00 zł
od 47,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Mechanika kubaturowych konstrukcji budowlanych (budynków, budowli przemysłowych, obiektów mostowych), czyli mechanika budowli będąca podstawą naukową ich analiz i projektowania, jest bogato opisana w literaturze. Jednak dominujące w mechanice budowli modele jednowymiarowe elementów konstrukcji nie są adekwatne do nawierzchni drogowych. Dlatego też powstała niniejsza książka, w której po raz pierwszy w kraju, w formie zwartej, przedstawiono całościowo zagadnienia mechaniki nawierzchni drogowych jako konstrukcji budowlanych.

W kolejnych rozdziałach zostały omówione następujące zagadnienia związane z nawierzchniami drogowymi:
§ model geometryczny i parametryzacja,
§ deformacje i kinematyka,
§ siły zewnętrzne i wewnętrzne działające na nawierzchnię drogową,
§ modele mechaniczne materiałów,
§ zagadnienia termiczne,
§ modele mechaniczne podłoża,
§ modele obciążenia pojazdami,
§ modele mechaniczne konstrukcji.
W ostatnim rozdziale (najobszerniejszym) są przedstawione przykłady rozwiązań zagadnień mechaniki nawierzchni drogowych.

Książka jest adresowana do wszystkich kadr technicznych drogownictwa, a w szczególności: do osób prowadzących badania i analizy nawierzchni drogowych (badania doświadczalne i analizy teoretyczne), projektantów i konsultantów w zakresie konstrukcji nawierzchni, inżynierów prowadzących budowę i przebudowę dróg – także oczywiście do studentów, doktorantów i młodych pracowników nauki specjalności drogowych.

Liczba stron: 666

Rok wydania: 2021

Format (wymiary): 17.0x24.5cm

ISBN: 9788301174675

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.