Marketing wartości społecznych Tom 21 -  - książka

Marketing wartości społecznych Tom 21 książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

MICHAŁ STASIAKIEWICZ
Psychologiczne problemy społecznej reklamy

DOBROSŁAWA BARTKOWSKA-NOWAK
"Marketing wartości społecznych "jako metafora społecznej perswazji na przykładzie akcji prośrodowiskowych

WIESŁAW BANACH
Czy możliwy jest "marketing wartości społecznych"?

JAKUB ISAŃSKI
Rola mediów, jako rynku przedstawiania cech gości, w przyciąganiu turystów

MAGDALENA WEGNER-JEZIERSKA
Znaczenie doboru wartości w tworzeniu skutecznego przekazu reklamowego

JOLANTA MILUSKA
Moda jako instrument rozpowszechniania wartości

HANNA MAMZER
" Tytus Andronikus ". Teatr, film czy widowisko z wartości?

MARIA STRYKOWSKA
Przedsiębiorczość jako realizacja pożądanych wartości społecznych

Liczba stron: 144

Rok wydania: 2003

Format (wymiary): 16.5x24.0cm

ISBN: 832321350X

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.