Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra - Rajamannar Raja - audiobook

Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra audiobook

Rajamannar Raja

0,0
59,99 zł

lub
-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

DLA KAŻDEGO, KTO CHCE OSIĄGNĄĆ SUKCES W BIZNESIE

Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam.

Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn „Forbes” za jednego z najbardziej wpływowych liderów w tej dziedzinie. W książce „Marketing kwantowy” opisuje cztery znaczące etapy ewolucji marketingu i pokazuje kolejny krok, który będzie rewolucyjny dla rozwoju biznesu.

Bo to, co wywoła Piąty Paradygmat, nie będzie ewolucją, ale rewolucją marketingu. A niemal wszystko, co związane z dzisiejszym marketingiem, łącznie z pojęciem marki, będzie wymagało nie tylko przemyślenia na nowo, ale też przyjęcia nowej, bardziej innowacyjnej strategii.

Dzięki tej książce dowiesz się:

  • jak stawić czoła wyzwaniom wynikającym z postępu technologii i dynamicznie zmieniających się trendów;
  • jak być pionierem przyszłych zmian w stale rozwijającej się branży;
  • jak połączyć analizę danych i moc kreatywności ze sztuczną inteligencją;
  • jak przewidywać przyszłość i dotrzeć do konsumentów jutra;
  • jakie strategie i taktyki marketingowe warto stosować, żeby osiągnąć sukces w biznesie.

Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy studentem marketingu, ta książka na zawsze zmieni twoje podejście do budowania marki i rozwoju biznesu.

Audiobooka posłuchasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

MP3 (spakowane ZIP)

Czas: 7 godz. 35 min

Lektor: Raja Rajamannar

Data ważności licencji: 3/1/2030

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.