Leksykon prawa międzynarodowego publicznego -  - książka

Leksykon prawa międzynarodowego publicznego książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Leksykon prawa międzynarodowego publicznego zawiera 100 wybranych, ważniejszych pojęć z tej dziedziny prawa, ułożonych w porządku alfabetycznym. Zamieszczone informacje i analizy oraz zestawienia literatury dotyczącej prezentowanych haseł mogą być przydatne dla studentów, uczniów i wszystkich osób interesujących się zagadnieniami prawa międzynarodowego. Leksykon może stanowić pomoc dydaktyczną, a także lekturę uzupełniającą dla tych, którzy poszukują wiadomości na temat współczesnej społeczności międzynarodowej i obowiązującego w niej porządku prawnego.
Leksykon został przygotowany przez pracowników naukowo-dydaktycznych Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego (UG), Wydziału Prawa, Prawa Kanonicznego i Administracji Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II (KUL) oraz Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (UMCS).

Autorami haseł są:
dr Maciej Barczewski, adiunkt w Katedrze Prawa Międzynarodowego Publicznego UG,
dr hab. Krzysztof Drzewicki, prof. nadzw. w Katedrze Prawa Międzynarodowego Publicznego UG,
dr Katarzyna Łasak, adiunkt w Katedrze Prawa Międzynarodowego Publicznego UG,
dr hab. Anna Przyborowska-Klimczak, prof. nadzw. w Katedrze Prawa Międzynarodowego Publicznego UMCS,
dr Dorota Pyć, adiunkt w Katedrze Prawa Międzynarodowego Publicznego UG,
dr Kinga Stasiak, adiunkt w Katedrze Prawa Międzynarodowego i Amerykańskiego KUL,
dr Wojciech Staszewski, adiunkt w Katedrze Prawa Międzynarodowego i Amerykańskiego

Liczba stron: 599

Rok wydania: 2012

Format (wymiary): 12.6x19.7cm

ISBN: 9788325528393

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.