Kryzys jako determinanta innowacji gospodarczych. Kontekst pandemii COVID-19 -  - książka

Kryzys jako determinanta innowacji gospodarczych. Kontekst pandemii COVID-19 książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

45,00 zł
od 22,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Monografia, która jest pracą zbiorowa, jest pokłosiem międzynarodowej konferencji naukowej pt. „Kryzys jako determinanta innowacji gospodarczej”, która odbyła się w czerwcu 2021 r. na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Uczestniczyli w niej badacze z ośmiu ośrodków naukowych, w tym trzech uniwersytetów zagranicznych. Autorzy tego opracowania zaprezentowali wyniki badań, w których uwagę skupili na ukazaniu skutków gospodarczych sytuacji kryzysowych, w szczególności sytuacji, która jest wynikiem pandemii Covidl9, ale również na wskazaniu nowych rozwiązań jako remedium na negatywne tendencje gospodarcze. Nowe rozwiązania są przez autorów rozumiane szeroko, jako nowe produkty (usługi), technologie, ale również jako nowe metody organizacji procesów gospodarczych (w tym ich finansowania), nowe metody zarządzania zasobami i procesami (w tym zasobami informacyjnymi) oraz nowe regulacje prawne. Tym samym zaistniała możliwość weryfikacji klasycznego rozumienia pojęcia innowacji gospodarczych pod kątem jego przydatności w rozważaniach na temat istoty kryzysów i metod przeciwdziałania ich skutkom, a także ukazania nowych rozwiązań w powiązaniu z uwarunkowaniami wpływającymi na proces ich tworzenia i absorbowania przez przedsiębiorstwa czy też całe sektory gospodarcze. Monografia składa się z 13 rozdziałów, które są relacją z badań prowadzonych indywidualnie przez ich autorów.

Liczba stron: 244

Format (wymiary): 17.5x24.5cm

ISBN: 9788323239765

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.