Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
W książce autorzy opisują zintegrowany model konkurencyjności przedsiębiorstwa, wykorzystywany w ich pracy naukowej i doradczej. Czytelnik może dowiedzieć się, jakie czynniki wpływają na konkurencyjność przedsiębiorstwa, poznać ponad 350 przykładów z praktyki biznesowej odnoszących się do tych czynników oraz wykorzystać metody diagnozy konkurencyjności przedsiębiorstwa. Książka została napisana w sposób poradnikowy z elementami teorii w oparciu o literaturę w zakresie nauk o zarządzaniu.
Liczba stron: 374
Rok wydania: 2012
Format (wymiary): 16.0x23.0cm
ISBN: 9788376415864