Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Publikacja „Konkurencja na polskim rynku transportu lotniczego” przedstawia możliwości rozwoju konkurencji na kilku płaszczyznach: na rynku międzygałęziowym oraz na rynkach wewnątrzgałęziowych pomiędzy przewoźnikami, pomiędzy portami lotniczymi oraz pomiędzy podmiotami funkcjonującymi w sąsiedztwie portów lotniczych. Głównym celem pracy była identyfikacja oraz ocena wpływu czynników determinujących konkurencję oraz określanie kierunki jej rozwoju na polskim rynku transportu lotniczego.
W pierwszej – teoretycznej części dokonano uporządkowania podstawowych pojęć z zakresu konkurencji i rynku transportowego. W drugiej, na podstawie przeprowadzonych badań w polskich portach lotniczych dokonano nowatorskiej analizy profilu pasażerów korzystających z usług tej gałęzi oraz wskazano główne oczekiwania oraz przyczyny wyboru gałęzi i przewoźnika.
Ostatnią część pracy stanowią scenariusze rozwoju konkurencji. Poddano analizie procesy prywatyzacyjne i innowacyjne jako efekty rozwoju konkurencji, a także wskazano na główne problemy pomocy publicznej w sektorze transportu lotniczego.
Liczba stron: 316
Rok wydania: 2016
Format (wymiary): 16.8x23.7
ISBN: 9788378653813