Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa we współpracy międzyorganizacyjnej - Sulimowska-Formowicz Monika - książka

Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa we współpracy międzyorganizacyjnej książka papierowa

Sulimowska-Formowicz Monika

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Sukces przedsiębiorstwa w kooperacji międzyorganizacyjnej/współpracy gospodarczej wymaga, m.in. posiadania szczególnych kompetencji zarządzania relacjami. Kompetencje te tworzą kompetencję relacyjną, meta kompetencję, na którą składają się procedury i umiejętności cząstkowe organizacji budujące kompetencje niezbędne do prowadzenia procesu współpracy na wszystkich jego etapach. Wyniki badań zaprezentowanych w książce wskazują na pozytywny wpływ kompetencji relacyjnej (jako całości) na sukces przedsiębiorstwa w niekapitałowej kooperacji gospodarczej różnego typu (m.in. współpracy marketingowej) oraz na zróżnicowane znaczenie poszczególnych kompetencji składowych: wyboru partnera; planowania relacji; zarządzania wspólnymi czynnościami, integracyjnej, rozwiązywania problemów, zarządzania wiedzą i zarządzania efektywnością relacji. Patron wydania: Uniwersytet Śląski w Katowicach.

Liczba stron: 270

Rok wydania: 2018

Format (wymiary): 16.5x23.0cm

ISBN: 9788380855083

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.