Język rosyjski w sferze biznesu - Kłobukowa Lubow, Michałkina Irina - książka

Język rosyjski w sferze biznesu książka papierowa

Kłobukowa Lubow, Michałkina Irina

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Jedyny na polskim rynku podręcznik przygotowujący do międzynarodowego certyfikatu z zakresu "język rosyjski w sferze biznesu"!

Przeznaczona specjalnie dla polskiego użytkownika adaptacja podręcznika, opracowanego przez Centrum Języka Rosyjskiego w Sferze Biznesu Uniwersytetu im. Łomonosowa w Moskwie jest owocem wielu lat pracy i doświadczeń twórców programu nauczania rosyjskiego języka biznesu dla cudzoziemców. Polska wersja książki powstała na Uniwersytecie Opolskim, gdzie prowadzone są zajęcia według programu Centrum.

Podręcznik omawia podstawowe zagadnienia niezbędne w działalności biznesowej:
prezentację firmy;
rodzaje działalności firmy;
strukturę i skład osobowy firmy;
działalność finansową firmy;
rynek towarów konsumpcyjnych;
rosyjski rynek towarów i usług.
Klarowna, jednolita i przejrzysta struktura poszczególnych rozdziałów ułatwia przyswojenie materiału i uprzyjemnia naukę. Rozdziały podsumowujące i kontrolne oraz załączone teksty do samodzielnej lektury i słownik biznesowy rosyjsko-polski pozwalają na systematyczną kontrolę osiągniętych wyników.

Książkę polecamy studentom kierunku "rosyjski język biznesu" oraz kierunków ekonomicznych, handlowych i menedżerskich, którzy władają językiem rosyjskim w stopniu podstawowym.

Liczba stron: 272

Rok wydania: 2011

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788301140298

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.