Jedzenie czy trucizna? - Hans-Ulrich Grimm - książka

Jedzenie czy trucizna? książka papierowa

Hans-Ulrich Grimm

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Wszyscy wiemy, że przetworzone, produkowane na skalę przemysłową, pożywienie nie jest zdrowe. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę z tego, jak bardzo niekorzystnie wpływa ono na nasze organizmy. Dzięki tej książce może się to jednak zmienić.
Autor odkrywa, co rzeczywiście znajduje się w przetworzonych produktach spożywczych. Jak smakują australijskie trociny? Co robi kiełbasa pod prysznicem i skąd bierze się w niej cukier? Jak z osadu i szlamu powstaje gulasz? W jaki sposób kryl może zostać przemieniony we frankfurterki? Poznasz szokujące odpowiedzi na te i wiele innych pytań.
Teraz i Ty zrozumiesz, że jedzenie oszukuje nasze zmysły nie próbując nawet nas odżywiać. Poznasz mechanizmy, dzięki którym producenci pokarmów manipulują Tobą i Twoimi dziećmi. Dowiesz się, skąd wzięła się epidemia otyłości i uświadomisz sobie skalę zniszczeń powodowanych przez sztuczne aromaty i słodziki.
Publikacja uświadamia, że koniecznie musimy zmienić nasz sposób doboru i konsumpcji produktów. Pokazuje, jak ważne jest, żeby konsumenci się zjednoczyli i walczyli o swoje prawa. W sposób całkowicie zrozumiały i jasny demaskuje kampanie reklamowe przemysłu spożywczego jako wierutne kłamstwa i ujawnia skalę nadużyć, jakich dopuścili się światowi potentaci. Ponadto otwiera oczy na masową produkcję pożywienia i jej zaplecze. Po tej lekturze wielu z nas już nigdy więcej nie kupi niektórych produktów, nie mówiąc o ich ewentualnej konsumpcji.
Bądź świadomym konsumentem!

Liczba stron: 320

Rok wydania: 2015

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788364278761

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.