Jak wyleczyć chorobę Hashimoto - Ryan Marc - książka

Jak wyleczyć chorobę Hashimoto książka papierowa

Marc Ryan

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Oto prosta prawda: choroba Hashimoto jest czymś znacznie więcej niż tylko schorzeniem tarczycy. Mimo że jest chorobą autoimmunologiczną, znacznie wykracza poza kwestię odporności. Z czasem w coraz większym stopniu obejmuje cały organizm. Wiele osób zna typowe objawy niedoczynności tarczycy, takie jak zmęczenie, osłabienie czynności intelektualnych, tycie, wrażliwość na zimno, wypadanie włosów i zaparcia. Jednak większość z nich nie zdaje sobie sprawy z tego, że mnóstwo chorych na chorobę Hashimoto cierpi również z powodu lęków, depresji, refluksu, hipoglikemii, insulinooporności, zaburzenia bariery jelitowej, anemii, nietolerancji pokarmowych i wielu innych dolegliwości.

To nie przypadek, ale wynik powtarzających się procesów, które polegają na tym, że jeden z narządów ulega uszkodzeniu i pociąga za sobą inne. To błędne koło prowadzi do zaburzeń funkcjonowania jelit, mózgu, nadnerczy, żołądka, pęcherzyka żółciowego, wątroby i właściwie wszystkich głównych narządów. Książka Jak leczyć chorobę Hashimoto prezentuje łatwe, praktyczne podejście do leczenia całego organizmu. Polega ono na ustaleniu, co przestało funkcjonować prawidłowo i opracowaniu planu leczenia.

Marc Ryan pokazuje, jak za pomocą diety zalecanej w chorobach autoimmunologicznych, medytacji, ćwiczeń qigong i innych naturalnych terapii przekształcić błędne koła w impuls, który nada rozmach procesowi leczenia – a tym samym przywrócić organizmowi równowagę. To sposób, by wziąć sprawy zdrowia w swoje ręce i cieszyć się pełnią życia!

Liczba stron: 406

Format (wymiary): 15.0x21.0cm

ISBN: 9788360170878

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.