Jack z Baśni Tom 2 -  - książka

Jack z Baśni Tom 2 książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Po opuszczeniu bezpiecznych, lecz dusznych granic Baśniogrodu na rzecz okrutnych i dławiących marzenia ulic Hollywood, niezrównany Jack Horner (vel Jack B. Nimble, vel Jack Zabójca Olbrzymów, vel Jack z Opowieści) zyskał niespotykaną sławę i fortunę, sprzedając własną, nadmiernie upiększoną legendę... tylko po to, by wszystko odebrali mu stróże baśniogrodzkiego prawa. Teraz pozbawiony bogactwa i zmuszony do życia na wygnaniu Jack musi powrócić do korzeni jako wędrowny szelma, goniący za łatwymi pieniędzmi i jeszcze łatwiejszymi kobietami. Gdy jednak wyrusza w podróż, szybko okazuje się, że w doczesnym świecie czyhają niebezpieczeństwa, z jakimi nawet taki nadzwyczaj doświadczony i uroczy hultaj jeszcze nigdy się nie spotkał. Na tym polega problem z wrodzoną wspaniałością – reszta rzeczywistości zawsze przynosi rozczarowanie! W tomie „Jack z Baśni: Księga druga” samozwańczy Najwspanialszy Baśniowiec Świata wreszcie doczekał się traktowania, na jakie zasługuje. Autorami scenariusza są twórca „Baśni” Bill Willingham i Lilah Sturges, a rysunków – Russ Braun, Tony Akins, José Marzán Jr., Andrew Pepoy, Steve Leialoha i Dan Green. Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w amerykańskich zeszytach „Jack of Fables” #17–32 oraz specjalny wybór wstępnych szkiców Brauna, a także przedmowę autorstwa wiernego towarzysza Jacka – Gary’ego (Lapsusa Żenującego).

Liczba stron: 416

Rok wydania: 2023

Tłumacz: Drewnowski Jacek

Format (wymiary): 17.0x26.0cm

ISBN: 9788328165007

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.