Instalacje fotowoltaiczne w systemie elektroenergetycznym -  - książka

Instalacje fotowoltaiczne w systemie elektroenergetycznym książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

104,00 zł
od 52,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Niniejsza unikatowa publikacja dotyczy bardzo ważnej kwestii rozwoju OZE w Polsce, a w szczególności poświęcona jest kwestiom technicznym oraz organizacyjnym instalacji fotowoltaicznych wraz z możliwościami ich wykorzystania i włączenia do systemu elektroenergetycznego. Publikacja Instalacje fotowoltaiczne w systemie elektroenergetycznym koncentruje się na problemach współpracy instalacji fotowoltaicznych (PV), z siecią elektroenergetyczną, skupiając się szczególnie na oddziaływaniu tych źródeł na parametry jakości dostawy energii elektrycznej w systemach elektroenergetycznych. W publikacji czytelnik będzie mógł znaleźć praktyczne wyjaśnienia związane z problematyką: warunków technicznych przyłączenia instalacji PV w Polsce i zagranicą prognozowania generacji energii elektrowni fotowoltaicznych Książka zawiera liczne przykłady i odniesienia do praktyki użytkowania OZE, dodatkowo również w załączniku przedstawiony został przykładowy program funkcjonalno-użytkowy instalacji PV o mocy 500 kW. Publikację kierujemy głównie do profesjonalistów – operatorów sieci dystrybucyjnych, pracowników energetyki zawodowej, projektantów i instalatorów FOTOWOLTAIKI, koordynatorom klastrów i spółdzielni energetycznych, a także energetyków, specjalistów ds. OZE i pracowników zaplecza badawczo-rozwojowego. Książka przyda się również uczniom i studentom kierunków inżynieria elektryczna, energetyka, OZE i pokrewnych.

Liczba stron: 558

Rok wydania: 2024

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788301231064

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.