Governance czyli nowy styl zarządzania - Maugeri Salvatore - książka

Governance czyli nowy styl zarządzania książka papierowa

Maugeri Salvatore

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

„Od lat 80. ubiegłego wieku na całym świecie napisano tysiące tekstów na temat
governance. To, że ośmielamy się zaproponować kolejny, może budzić zdziwienie. Wierzymy jednak, że wysiłek, jaki włożyliśmy w napisanie pracy, znajdzie swoich obrońców. Jej cel jest prosty: ma przedstawić w syntetyczny sposób możliwie najpełniejszy obraz źródeł tego pojęcia oraz jego rozmaitych zastosowań na przykładzie ekonomii i funkcjonowania instytucji, w których jego użycie się rozpowszechniło. Jest ona skierowana do wszystkich, którzy z powodów osobistych lub zawodowych, na potrzeby badań lub dla samej wiedzy, starają się zrozumieć, czym jest zarządzanie i poznać jego zastosowanie w różnych obszarach społecznych. Mówiąc w skrócie, książka ta ma być narzędziem, które pozwoli zarazem zrozumieć to pojęcie i poruszać się pewnie w gąszczu wszystkich miejsc i dyskusji, w których jest ono obecne. Jednocześnie nasza analiza ma dostarczyć czytelnikowi klucz do zinterpretowania przyczyn, stojących za terminologicznym sukcesem, równym temu społecznemu, na skalę światową. Pomoże ona przyswoić historię oraz znaczenie samej koncepcji, poznać rozmaite obszary, w których zyskała uznanie oraz cofnąć się do społecznych źródeł jej powstania”

fragment z Przedmowy

Liczba stron: 167

Rok wydania: 2016

Format (wymiary): 14.8x20.9

ISBN: 9788364277566

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.