Gimnastyka umysłu Rozwiń intelekt w 4 tygodnie - Aleksander Dydel - książka

Gimnastyka umysłu Rozwiń intelekt w 4 tygodnie książka papierowa

Aleksander Dydel

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Ćwiczenia umysłu

Współczesny człowiek dba o siebie: od prostej troski o higienę swojego ciała i otoczenia, przez dbałość o wygląd zewnętrzny, po zainteresowanie własnym zdrowiem. Kąpiemy się wiec i smarujemy kremami, badamy się, odwiedzamy lekarza, siłownię, kosmetyczkę, fryzjera Uprawiamy tak modne ostatnio jogging czy jogę. Jednak przy ogólnej trosce o siebie zapominamy często o tym, co tak naprawdę czyni nas ludźmi. Bez sprawności tego narządu cała reszta traci sens. Komu szwankuje umysł, temu na nic zadbane i sprawne ciało. Dlaczego więc nie poświęcamy czasu i uwagi ćwiczeniom, które podniosą poziom naszego intelektu i przygotują go do wyzwań, jakie stawia przed nim życie?

Może po prostu nie wiemy, jak skutecznie ćwiczyć umysł?

Ta książka zawiera kompletny plan treningowy naszego intelektu w trzech obszarach jego funkcjonowania: razem z nią podniesiemy na wyższy poziom umiejętność logicznego myślenia, łatwość rozwiązywania zadań matematycznych oraz zdolności werbalne. Ten napisany w przystępny sposób podręcznik został podzielony na dwie części: w pierwszej autor wprowadza nas krótko w teorię mózgu jego budowy i pracy. W drugiej proponuje zestaw ćwiczeń rozpisany na cztery tygodnie rozwiązywania zadań rozwijających każdy z trzech zakresów pracy naszego umysłu. Efekty sumiennie odrobionych ćwiczeń nie przyjdą od razu. Jednak po pewnym czasie zauważymy wyraźny wzrost poziomu sprawności intelektualnej.

Liczba stron: 96

Rok wydania: 2015

Format (wymiary): 14.0x20.5cm

ISBN: 9788324693658

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.