Firma w prawie prywatnym międzynarodowym - Grzegorz Żmij - książka

Firma w prawie prywatnym międzynarodowym książka papierowa

Grzegorz Żmij

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka stanowi pierwszą tego typu monografię dotyczącą firmy jako oznaczenia przedsiębiorcy w kontekście prawnoporównawczym, prawa europejskiego, konwencji międzynarodowych, przepisów europejskiego i krajowego prawa prywatnego międzynarodowego. Opracowanie napisane zostało na podstawie bogatej międzynarodowej literatury i orzecznictwa.

Autor przedstawia kolejno jak wyglądają regulacje firmowe w różnych państwach europejskich, jakie unormowania dotyczące firmy można dziś znaleźć w prawie Unii Europejskiej oraz próbuje odpowiedzieć, dlaczego brak jest dotąd ogólnych jednolitych regulacji w omawianym zakresie. Dalej omówione zostają istniejące regulacje konwencji międzynarodowych oraz ich wpływ na odpowiedź, które prawo właściwe jest dla firmy i jej ochrony. Ponadto Autor przedstawia poglądy doktryny prawa w różnych państwach dotyczące firmy w prawie prywatnym międzynarodowym. Ostatni rozdział poświęcony jest zagadnieniu ochrony firmy w kontekście regulacji rozporządzenia Rzym II.

W publikacji poruszonych zostaje szereg kwestii interesujących dla prawników zajmujących się międzynarodowym obrotem handlowym, takich jak regulacje konwencji dotyczących własności przemysłowej, prawa właściwego dla spółek, prawa właściwego dla czynów niedozwolonych wynikających z naruszenia własności intelektualnej i prawa konkurencji.

Liczba stron: 168

Rok wydania: 2013

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788325553623

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.