Energia do sześcianu - Pam Grout - książka

Energia do sześcianu książka papierowa

Pam Grout

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Czym jest tak naprawdę cud? Jeszcze kilkadziesiąt lat temu byłby nim człowiek z telefonem komórkowym swobodnie komunikujący się za jego pomocą z osobą oddaloną od niego o setki tysięcy kilometrów. Dzisiejsi naukowcy wiedzą już, że wiele cudów jest tak naprawdę prawami natury, których jeszcze nie udało się nam w pełni zgłębić. Idąc tym tropem, ta książka pozwoli Ci nie tylko odkryć kilka takich „cudów”, ale i wykorzystać ich moc w swoim życiu.
Pam Grout w swojej poprzedniej książce zatytułowanej „Energia do kwadratu” udowodniła wszystkim, że myśli naprawdę mogą stać się rzeczywistością. Teraz ta bestsellerowa autorka New York Timesa prezentuje jeszcze głębsze, potężniejsze dowody na fantastyczne możliwości pola kwantowego. Poznaj dziewięć kolejnych eksperymentów udowadniających przewagę umysłu nad materią.
Dzięki nim powitasz wszystkie doświadczenia z niekłamaną radością, co z kolei pozwoli Ci otworzyć się na nieograniczone szczęście. Przetestujesz moc konkretnych słów, które pozwalają doświadczać przełomowych zmian w świadomości i urzeczywistnianiu marzeń. Poznasz również sposób na wyłamanie się z nieskończonego kręgu medialnych negatywów i połączenie z naturalnymi rytmami świata, bez których niemożliwe jest doświadczenie dostatku.
Wszechświat tylko czeka, żebyś zaczął wykorzystywać energię, która od zawsze była dostępna. Dobrobyt jest na wyciągnięcie ręki, opisane w książce eksperymenty wskażą kierunek, jaki powinieneś obrać, by zacząć z niego korzystać. Poznaj naukowy przepis na szczęście.

Liczba stron: 244

Rok wydania: 2015

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788373777156

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.