Dobrze zaprojektowane życie. - Burnett Bill, Evans Dave - książka

Dobrze zaprojektowane życie. książka papierowa

Burnett Bill, Evans Dave

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Myśl i realizuj swoje talenty jak inżynier!
Książka Dobrze zprojektowane życie podsunie ci pomysły i narzędzia niezbędne, by zaplanować własną drogę i rozwijać wybrane predyspozycje. Podpowie, jak zaprojektować życie, które pokochasz.
Autorzy rozważają cztery aspekty życia: pracę, zdrowie, zabawę i miłość, ale skupiają się głównie na pracy zawodowej, ponieważ to ona zajmuje nam większość czasu.
Jeśli twoja praca jest niekończącym się kieratem, źródłem opresji i udręką, pora na zmiany!
Jeśli lubisz swoją pracę i znajdujesz w niej spełnienie, również nie jesteś wolny od trosk. Bywasz sfrustrowany, bo trudno ci pogodzić karierę i życie prywatne. Ty też musisz zacząć myśleć inaczej.
Nieważne, kim jesteś, gdzie mieszkasz, co robisz, ile masz lat – ta książka pomoże ci znaleźć właściwe rozwiązania twoich problemów.
Dobrze zaprojektowane życie.to takie, które ma sens. To stan idealnego zgrania ze sobą tego, kim jesteś, w co wierzysz i co robisz. Myślenie projektowe daje ci szansę na szczęśliwe, pełne, satysfakcjonujące i kreatywne życie, od którego dostaniesz więcej, niż zainwestowałeś.

Myślenie projektowe jako metoda planowania życia po zakończeniu studiów było przez wiele lat tematem zajęć dla studentów Uniwersytetu Stanforda. Kurs cieszył się ogromnym uznaniem, jego sława wykroczyła poza mury uczelni i stał się dostępny dla wszystkich dzięki stronie internetowej www.designingyour.life i niniejszej książce.

Liczba stron: 240

Tłumacz: Ciołkiewicz Natalia Pola

Format (wymiary): 15.3x22.5

ISBN: 9788375796315

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.