Dlaczego pracujemy - Barry Schwartz - książka

Dlaczego pracujemy książka papierowa

Schwartz Barry

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Otwierająca oczy, przełomowa wycieczka po celach i powodach pracy w naszym życiu pokazująca, jak praca funkcjonuje w naszej kulturze i jak można znaleźć własną drogę do szczęścia w miejscu pracy.

Dlaczego pracujemy? Pytanie to wydaje się tak proste. Ale profesor Barry Schwartz dowodzi, że odpowiedź jest zaskakująca i złożona.

Od dawna uczono nas, że głównym powodem, dla którego pracujemy, są pieniądze. Nawet uformowaliśmy infrastrukturę naszego społeczeństwa w taki sposób, aby odpowiadała tej wierze. Dlaczego zatem tak wiele osób jest niezadowolonych ze swojej pracy, pomimo otrzymywanego wynagrodzenia? I dlaczego tak wiele osób odnajduje olbrzymie spełnienie i satysfakcję w pracy niewymagającej dużego wysiłku? Schwartz bada, dlaczego tak wielu uważa, że celem pracy powinno być zarabianie pieniędzy, jak zaczęliśmy wierzyć, że opłacani pracownicy lepiej pracują i dlaczego doprowadziło to do tego, że społeczeństwo stało się zagubione i nieszczęśliwe i stworzyło niebezpiecznie błędny system.

Dzięki fascynującym studiom i ciekawym anegdotom książka rozwiewa ten mit. Schwartz prowadzi nas przez szpitale i salony fryzjerskie, zakłady samochodowe i sale szkolne, pokazując pracowników we wszystkich dziedzinach życia, prezentując trendy i wzorce, które prowadzą do szczęścia w miejscu pracy.

Jak dotarliśmy do tego zawikłanego miejsca? Jak zmienia się sposób naszej pracy? Z wielką intuicją i mądrością Schwartz pokazuje nam, jak podjąć pierwsze kroki w kierunku zrozumienia i umożliwienia znalezienia wspaniałej pracy.

Liczba stron: 112

Format (wymiary): 13.0x20.5cm

ISBN: 9788365796516

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.