Determinanty innowacyjnego rozwoju przedsiębiorstw na przykładzie wybranych rodzajów usług - Brojak-Trzaskowska M - książka

Determinanty innowacyjnego rozwoju przedsiębiorstw na przykładzie wybranych rodzajów usług książka papierowa

Brojak-Trzaskowska M

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


Opis

Podjęty temat uważam za uzasadniony zarówno z punktu widzenia teorii, jak i praktyki gospodarczej. Badania wychodzą naprzeciw aktualnym realiom rynku, wypełniają lukę w ważnej sferze działalności, jaką są innowacje w sektorze usług. Poddano oglądowi uwarunkowania aktywności innowacyjnej przedsiębiorstw usługowych i zwrócono uwagę na efekty płynące z ich wdrażania. Przeprowadzone analizy potwierdzają znaczenie działalności innowacyjnej w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw usługowych na rynku. Praca stanowi interesujące studium na temat roli innowacji w rozwoju współczesnych przedsiębiorstw usługowych. Pragnę podkreślić jej wysokie walory poznawcze i aplikacyjne, a więc dużą umiejętność sensownego łączenia nauki z potrzebami praktyki.

Z recenzji prof. zw. dr. hab. Janusza Żurka

Procesy innowacyjne oraz aktywność innowacyjna przedsiębiorstw są zagadnieniem niezwykle aktualnym w warunkach zglobalizowanej gospodarki. Wiele międzynarodowych projektów badawczych i rankingów odwołujących się do zagadnienia konkurencyjności gospodarek bazuje na wnikliwej analizie czynników determinujących innowacyjność w skali mikro- i makroekonomicznej. Recenzowana praca wpisuje się w tę tematykę. Zagadnienia poruszane przez Autorkę, ich układ, zrealizowane badania własne oraz sformułowane wnioski przejawiają wiele cech nowatorskich. W rozprawie zawarto elementy systematyzujące wiedzę teoretyczną w analizowanej dziedzinie, elementy poznawcze odwołujące się do przeprowadzonych badań i analizy ich wyników oraz elementy aplikacyjne obecne w większości sformułowanych wniosków i rekomendacji. Praca mieści interesujące rozważania teoretyczne oraz wnioski i rekomendacje mogące stanowić inspirację dla praktyki gospodarczej.

Z recenzji dr. hab. Zbigniewa Pastuszaka, prof. UMCS

Liczba stron: 380

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788372418609

Wydanie: 1