Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego - Grabowski Mariusz - książka

Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego książka papierowa

Grabowski Mariusz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


Opis

Sponsoring telewizyjny może być czynem nieuczciwej konkurencji. Publikacja porusza kwestię uczciwości relacji rynkowych pomiędzy promującym się przedsiębiorcą a innymi podmiotami. Odpowiadając na pytania o granice zgodności z prawem w tym obszarze, stara się wypełnić niedosyt publikacji na temat prawnych ram sponsoringu telewizyjnego. Porusza bowiem zagadnienie czynu nieuczciwej konkurencji, istotne dla przedsiębiorców, mediów i praktyków prawa.

Liczba stron: 234

ISBN: 9788380902756