Blender - oficjalny przewodnik do gier -  - książka

Blender - oficjalny przewodnik do gier książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Blender stanowi szybkie narzędzie grafiki trójwymiarowej o szerokich możliwościach. Jest to pierwszy pakiet 3-D, który integruje narzędzia do tworzenia i edycji gier z tworzeniem trójwymiarowych animacji. W tej książce znajduje się wprowadzenie krok po kroku przeznaczone dla osób nieznających zagadnień 3-D (lub Blendera), pozwalające im opanować tworzenie modeli i wzbogacanie ich o elementy ruchu, a następnie przekształcić pracę w prostą grę. Doświadczeni artyści trzech wymiarów znajdą tu dema bardziej skomplikowanych gier, podręcznik animacji znaków oraz rozdziały dla zaawansowanych.
Książka powstała w firmie Not a Number, która przekształciła Blender w produkt komercyjny. Blender nadal jest produktem Open Source dostępnym bezpłatnie, jako produkt zespołu Tona Roosendaala. Carsten Wartman jest projektantem 3-D, który napisał już dwie książki na temat tego programu. Razem zredagowali tę książkę.
Płyta CD dołączona do książki zawiera 10 przykładowych gier, w które można grać i które można poddać edycji. Jest tu także Blender Creator V2.24 dla Windows (98/2000/ME/XP). Dla Linuksa (i386) oraz dla IRIX (6.5). Uruchomienie kreatora wymaga procesora 450 MHz, 64 MB pamięci oraz karty 3D (Nvidia, Matrox, ATI, 3Dlabs).

Liczba stron: 352

Tłumacz: Jakubowska Aleksandra, Grzybicki Bartłomiej

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 8372793883

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.