Bezwstydny Mordecai Część 2 Mam cię na muszce - Kyril Bonfiglioli - książka

Bezwstydny Mordecai Część 2 Mam cię na muszce książka papierowa

Kyril Bonfiglioli

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Drugi tom przygód nieznośnego Mortdecaia!
„Jak pan myśli, panie Mortdecai, dlaczego ja i moi zwierzchnicy tak wielkim wysiłkiem i kosztem uratowaliśmy pana od śmierci?”
Charlie Mortdecai – zdegenerowany arystokrata, ofiara własnej chciwości i lubieżności nie ma pojęcia. Do czasu, aż otrzymuje propozycję nie do odrzucenia: musi ożenić się z piękną, namiętną i bardzo, bardzo bogatą Johanną Krampf. Kobieta nie jest jednak ideałem. Zamierza wciągnąć biednego Charliego w sieć niebezpiecznych intryg. Planuje zamach na królową, przemyt heroiny i – o zgrozo! – kurs samoobrony w ośrodku dla kobiet-szpiegów. Niewykluczone, że to wszystko w słusznej sprawie – o ile Charlie przeżyje, i zdąży się tego dowiedzieć…
Najpaskudniejszy, najśmieszniejszy i najbardziej zachwycający kryminał ostatniego półwiecza - „Guardian”
Rzadko spotykany mariaż inteligencji i błyskotliwej niepoprawności politycznej - Julian Barnes
Przezabawna lektura. Dowcipy są przednie, ale to nie zmienia faktu, że fabuła mrozi krew w żyłach - „Sunday Telegraph”
Co najmniej kaliber Hammeta i Chandlera, a czasami nawet bije ich obu na głowę - „The Times Literary Supplement”
Kyril Bonfiglioli (1928–1985) – angielski ekscentryk, aktor, marszand dzieł sztuki, wydawca magazynu „Science Fantasy”, ojciec piątki dzieci i wreszcie pisarz. Zmarł w 1985 na marskość wątroby. Jego powieści o przygodach bezwstydnego Mordecaia zyskały miano kultowych.

Liczba stron: 304

Tłumacz: Słysz Magdalena

Format (wymiary): 13.0x20.0cm

ISBN: 9788380150836

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.