Bezpieczeństwo społeczne jednostki - Szewior Krzysztof - książka

Bezpieczeństwo społeczne jednostki książka papierowa

Szewior Krzysztof

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Problematyka bezpieczeństwa, tak w wymiarze wewnętrznym, jak i międzynarodowym, na ogół rozpatrywana jest z uwzględnieniem sfery «twardej» dotyczącej pośredniego lub bezpośredniego użycia siły. Niezwykle ważnym, choć często pomijanym aspektem, jest także wymiar «miękki» bezpieczeństwa odwołujący się m.in. do kwestii: ekonomicznych, administracyjnych, prawnych czy społecznych. Rekomendowana publikacja znacząco uzupełnia «lukę» występującą pod tym względem na polskim rynku wydawniczym. Jej wielką zaletą jest oryginalność zastosowanego konceptu badawczego służącego do analizy i oceny bezpieczeństwa społecznego. Zostało to połączone m.in. z umiejętnym wnioskowaniem przyczynowo-skutkowym oraz interesującym zespoleniem rozważań teoretycznych z konkretnymi studiami przypadku.

prof. Sebastian Wojciechowski


Publikacja Krzysztofa Szewiora jest na polskim rynku wydawniczym i edukacyjnym zarazem ważna i potrzebna. Autor stworzył dzieło oryginalne i spójne, w którym dowodzi, iż sprawnie wykorzystuje współczesne teorie, umie myśleć teoretycznie, poprawnie konceptualizuje problemy badawcze i korzysta z dostępnych narzędzi analitycznych zarówno właściwych politologii, ale i naukom pokrewnym. Książka ta to nie tylko nagromadzony materiał empiryczny do weryfikacji pytań badawczych i założeń merytorycznych, ale przede wszystkim interesująca lektura o jednostkowym postrzeganiu i przeżywaniu bezpieczeństwa społecznego we współczesnej Polsce.

dr hab. Marian Mitręga

Liczba stron: 436

Format (wymiary): 15.9x23.5

ISBN: 9788375457056

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.