Angielski dla dzieci  Rymowanki i wierszyki -  - książka

Angielski dla dzieci Rymowanki i wierszyki książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Z kim walczy nieustraszony Scott? Czego boi się rekin Mark? W czym prosięta wybrały się na bal? Kim chce zostać Katie? Jak wywołać deszcz? Odpowiedzi znajdziecie w środku!
Angielski dla dzieci. Rymowanki i wierszyki to zbiór 38 wpadających w ucho, łatwych do zapamiętania utworów do wspólnego czytania i recytowania, które rozbawią zarówno dzieci, jak i rodziców.
Znajdziecie w nim klasyczne wyliczanki znane wszystkim brytyjskim dzieciom, takie jak Georgie Porgie, Eeeny meny, Pussycat, pussycat czy Miss Polly had a dolly, a także pełne wdzięku i humoru współczesne wierszyki o niesfornych dzieciakach, tchórzliwych rekinach, leniwych jaszczurkach, wysportowanych owcach czy dobrej czarownicy.
Angielski dla dzieci to:
- 38 rytmicznych, wpadających w ucho wierszyków w interpretacjach native speakerów
- tłumaczenia słówek i fraz na marginesach oraz tłumaczenia całych utworów na końcu ksiązki
- sugestywne, dowcipne ilustracje rozwijające wyobraźnię wizualną
- tradycyjne brytyjskie wierszyki
- współczesne rymowanki na bliskie dzieciom tematy
- rytmiczne wyliczanki
- liczby, dni tygodnia, kolory, zwierzęta, czynności codzienne, czas wolny, emocje, pogoda, ubrania
Słuchanie i powtarzanie wierszyków:
- rozwija intuicję językową
- oswaja z mówieniem po angielsku
- uczy słownictwa i struktur gramatycznych
- uczy prawidłowej wymowy i akcentu
Doskonałe źródło materiałów dla nauczycieli!
Pliki mp3 z do pobrania na stronie internetowej Kapitan Nauka.

Liczba stron: 40

Rok wydania: 2020

Format (wymiary): 21.0x26.0cm

ISBN: 9788365884923

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.