Amory zaloty i podboje - Drobniak Szymon, Łepkowska Maria - książka

Amory zaloty i podboje książka papierowa

Drobniak Szymon, Łepkowska Maria

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Czy wiecie, skąd się biorą dzieci w świecie zwierząt i roślin? Organizmy żywe rozmnażają się na tyle różnych sposobów, że można dostać od tego zawrotu głowy!Dlaczego modliszka odgryza na randce głowę swojemu partnerowi? Czy to prawda, że skarabeusz uwodzi wybrankę kulką kupy, a ślimak jest zarówno mamą jak i tatą? Czy bakterie też chodzą na randki? A jak randkują rośliny, skoro nie potrafią chodzić? Dlaczego para jeżozwierzów wzajemnie na siebie siusia? Kiedy i po co tata błazenek zamienia się w mamę? I dlaczego właściwie wrotki bdelloidalne nie potrzebują chłopaków? Z tej książki dowiecie się o fascynujących sposobach rozmnażania zwierząt i roślin... w lesie, na łące i pod wodą! O AUTORACH: Szymon Drobniak – dr biologii ewolucyjnej i zoologii. Zwycięzca międzynarodowego konkursu FameLab dla popularyzatorów nauki. Badał przyrodę w wielu miejscach na świecie: np. w kostarykańskiej dżungli czy w szwedzkiej tajdze arktycznej. Wykładał na uniwersytetach w Zurychu oraz w Uppsali, a obecnie na Uniwersytecie Jagiellońskim. Współpracuje też z Uniwersytetem Nowej Południowej Walii w Sydney. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych oraz książki Co nas może zabić w mieście. Po godzinach występuje jako naukowy stand-uper. Kolekcjonuje stare książki przyrodnicze i polskie szkło barwione. Maria Łepkowska – graficzka i ilustratorka. Studiowała na warszawskiej ASP, wegetarianka. W wolnym czasie ogląda filmy z Davidem Attenborough i uprawia swój miejski ogródek.

Liczba stron: 140

Format (wymiary): 20.0x20.0cm

ISBN: 9788362965540

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.