8,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Opis przejścia przygodowej gry logicznej Uru: Ages Beyond Myst. Akcja prowadzi głównego bohatera śladami starożytnej cywilizacji D’ni, która dziesięć tysięcy lat wstecz stworzyła ogromne podziemne imperium. Czy sam odkryjesz ich tajemnice?
Uru: Ages Beyond Myst - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Kolejna odsłona słynnej przygodowej serii gier Myst, reklamowa przez twórców, zespół Cyan Worlds pod przewodnictwem Randa Millera, jako najbardziej rozbudowana i najbardziej wciągająca odsłona cyklu Myst.
Gra Uru: Ages Beyond Myst, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 29
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=280
Czy to naprawdę to miejsce? Czy faktycznie ta góra, widniejąca w oddali, skrywa tajemnicę cywilizacji D'ni? Miałem nieodparte wrażenie, że znalazłem się bardzo blisko, a jednocześnie ogromnie daleko, od rozwiązania tej zagadki...
Rozejrzałem się uważnie i za moimi plecami zauważyłem metalową tablicę. Podszedłem do niej i moją uwagę przykuła zawieszona tam Tkanina, z wyrysowanym na niej motywem dłoni. Kiedy jej delikatnie dotknąłem, część ręki zamigotała...
Ruszyłem w stronę wulkanu. Po prawej, w oddali, dojrzałem ledwo widoczną przyczepę kempingową. Rozejrzyjmy się więc tam...
W ocienionym miejscu, pod przyczepą, słuchając znakomitej muzyki, siedział sobie sympatyczny grubasek, który przedstawił się jako Jeff Zandi... Spadkobierca wielkiego odkrywcy... Pogawędziłem z nim chwilkę i dowiedziałem się dzięki temu kilku ciekawych rzeczy.
Po drugiej stronie przyczepy znalazłem kolejną Tkaninę. Po jej dotknięciu ręka podświetliła się w innym fragmencie.
Na horyzoncie, ledwo widoczne na tle nieba, błyszczały kości ogromnego szkieletu. Pobiegłem tam... Po drodze zauważyłem zniszczone resztki bodajże teleskopu i wiatrak. Ale szkielet wydał mi się ciekawszy...
Wewnątrz, na pozostałościach szczęki potwora, odkryłem kolejną Tkaninę. I co? Oczywiście, zaświeciła...
Teraz podszedłem ostrożnie do Rozpadliny. Powolutku, krok po kroku, zszedłem na jej dno...
Stojąc na niewielkiej półce zauważyłem dwa mostki. Jednemu wyraźnie brakowało kilku desek, dlatego też zdecydowałem się przejść po tym drugim. Ale to nie był dobry pomysł...
Wylądowałem na dnie rozpadliny. Wspiąłem się ostrożnie po resztkach mostku z którego spadłem i wszedłem do komnaty naprzeciwko. Tam napotkałem kolejną Tkaninę...
W sąsiedniej komnacie znalazłem list, którego autorem był Atrus, a swoje słowa kierował do córki, Yeeshy. Wiem, że to nieładnie czytać cudzą korespondencję, ale cóż było robić...
Kiedy