Uru: Ages Beyond Myst - poradnik do gry - Bolesław "Void" Wójtowicz - ebook
PROMOCJA

Uru: Ages Beyond Myst - poradnik do gry ebook

Bolesław "Void" Wójtowicz

0,0
8,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Opis przejścia przygodowej gry logicznej Uru: Ages Beyond Myst. Akcja prowadzi głównego bohatera śladami starożytnej cywilizacji D’ni, która dziesięć tysięcy lat wstecz stworzyła ogromne podziemne imperium. Czy sam odkryjesz ich tajemnice?

Uru: Ages Beyond Myst - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • 12. Kadish Tolesa cz.3
  • 11. Kadish Tolesa cz.2
  • 10. Kadish Tolesa cz.1
  • 09. Galeria D'ni
  • 08. Kadish Tolesa
  • 07. Relto cz.2
  • 06. Relto cz.1
  • 05. Rozpadlina cz.3
  • 04. Rozpadlina cz.2
  • 03. Rozpadlina cz.1

Informacja o grze

Kolejna odsłona słynnej przygodowej serii gier Myst, reklamowa przez twórców, zespół Cyan Worlds pod przewodnictwem Randa Millera, jako najbardziej rozbudowana i najbardziej wciągająca odsłona cyklu Myst.

Gra Uru: Ages Beyond Myst, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 29

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Uru: Ages Beyond Mystporadnik do gry

autor: Bolesław "Void" Wójtowicz

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=280

[email protected]

Spis treści

01. Pustynia cz.1

02. Pustynia cz.2

03. Rozpadlina cz.1

04. Rozpadlina cz.2

05. Rozpadlina cz.3

06. Relto cz.1

07. Relto cz.2

08. Kadish Tolesa

09. Galeria D'ni

10. Kadish Tolesa cz.1

11. Kadish Tolesa cz.2

12. Kadish Tolesa cz.3

13. Kadish Tolesa cz.4

14. Kadish Tolesa cz.5

15. Kadish Tolesa cz.6

16. Kadish Tolesa cz.7

17. Kadish Tolesa cz.8

18. Kadish Tolesa cz.9

19. Teledahn cz.1

20. Teledahn cz.2

21. Teledahn cz.3

22. Teledahn cz.4

23. Teledahn cz.5

24. Teledahn cz.6

25. Teledahn cz.7

26. Teledahn cz.8

27. Teledahn cz.9

28. Gahreesen cz.1

29. Gahreesen cz.2

30. Gahreesen cz.3

31. Gahreesen cz.4

32. Gahreesen cz.5

33. Gahreesen cz.6

34. Teledahn

35. Gehreesen cz.1

36. Gehreesen cz.2

37. Gehreesen cz.3

38. Eder Gira cz.1

39. Eder Gira cz.2

40. Eder Gira cz.3

41. Eder Kemo cz.1

42. Eder Kemo cz.2

43. Eder Kemo cz.3

44. Eder Gira

45. Eder Kemo - Eder Gira cz.1

46. Eder Kemo - Eder Gira cz.2

47. Gehreesen

48. Teledahn

49. Eder Kemo

50. Pustynia

51. Rozpadlina

52. Pustynia

53. Relto

01. Pustynia cz.1

PUSTYNIA

Czy to naprawdę to miejsce? Czy faktycznie ta góra, widniejąca w oddali, skrywa tajemnicę cywilizacji D'ni? Miałem nieodparte wrażenie, że znalazłem się bardzo blisko, a jednocześnie ogromnie daleko, od rozwiązania tej zagadki...

Rozejrzałem się uważnie i za moimi plecami zauważyłem metalową tablicę. Podszedłem do niej i moją uwagę przykuła zawieszona tam Tkanina, z wyrysowanym na niej motywem dłoni. Kiedy jej delikatnie dotknąłem, część ręki zamigotała...

Ruszyłem w stronę wulkanu. Po prawej, w oddali, dojrzałem ledwo widoczną przyczepę kempingową. Rozejrzyjmy się więc tam...

02. Pustynia cz.2

W ocienionym miejscu, pod przyczepą, słuchając znakomitej muzyki, siedział sobie sympatyczny grubasek, który przedstawił się jako Jeff Zandi... Spadkobierca wielkiego odkrywcy... Pogawędziłem z nim chwilkę i dowiedziałem się dzięki temu kilku ciekawych rzeczy.

Po drugiej stronie przyczepy znalazłem kolejną Tkaninę. Po jej dotknięciu ręka podświetliła się w innym fragmencie.

Na horyzoncie, ledwo widoczne na tle nieba, błyszczały kości ogromnego szkieletu. Pobiegłem tam... Po drodze zauważyłem zniszczone resztki bodajże teleskopu i wiatrak. Ale szkielet wydał mi się ciekawszy...

Wewnątrz, na pozostałościach szczęki potwora, odkryłem kolejną Tkaninę. I co? Oczywiście, zaświeciła...

Teraz podszedłem ostrożnie do Rozpadliny. Powolutku, krok po kroku, zszedłem na jej dno...

03. Rozpadlina cz.1

ROZPADLINA

Stojąc na niewielkiej półce zauważyłem dwa mostki. Jednemu wyraźnie brakowało kilku desek, dlatego też zdecydowałem się przejść po tym drugim. Ale to nie był dobry pomysł...

Wylądowałem na dnie rozpadliny. Wspiąłem się ostrożnie po resztkach mostku z którego spadłem i wszedłem do komnaty naprzeciwko. Tam napotkałem kolejną Tkaninę...

W sąsiedniej komnacie znalazłem list, którego autorem był Atrus, a swoje słowa kierował do córki, Yeeshy. Wiem, że to nieładnie czytać cudzą korespondencję, ale cóż było robić...

Kiedy