Tajna wiedza o zarabianiu w sieci - Andrzej Wojtal - ebook
Wydawca: E-bookowo Kategoria: Nauka i nowe technologie Język: polski Rok wydania: 2012

Tajna wiedza o zarabianiu w sieci ebook

Andrzej Wojtal

(0)

Ebooka przeczytasz na:

Kindlu MOBI
e-czytniku EPUB
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze EPUB
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Zabezpieczenie: watermark Przeczytaj fragment ebooka

Opis ebooka Tajna wiedza o zarabianiu w sieci - Andrzej Wojtal

Tajna wiedza o zarabianiu w sieci” to nie tylko kurs zarabiania w sieci z firmą Gogle, ale również jest to kompendium wiedzy na temat zarabiania w sieci Internet.

Dzięki temu e bookowi prócz zarobionych pieniędzy zdobędziesz wiedzę skrzętnie ukrywaną przez największych bossów e-marketingu, a także bardzo szybko nauczysz się sprawniejszego posługiwania komputerem i programami internetowymi. Nie ważne jest jaki poziom wiedzy informatycznej reprezentujesz, krok po kroku przeprowadzę Cię przez potrzebne programy i  narzędzia służce do pracy.
Wiedzę, którą tutaj ujawniam zdobyłbyś na pewno innymi sposobami, ale zajęłoby ci to długie lata nauki i kosztowało sporo pieniędzy wydanych na zakup podręczników czy szkoleń.

Jeżeli dodasz do tego e booka własną kreatywność oraz systematyczność gwarantuję, że wiedza ta przyniesie Ci satysfakcję finansową.


Andrzej Wojtal

Jestem już prawie „dziadkiem”, lecz komputery i Internet to moja pasja, która trwa nie przerwanie od kilkudziesięciu lat.  Interesuję się również psychologią, tańcem, muzyką i elektroniką. Pisanie książek stało się dla mnie pasją dopiero niedawno, więc postanowiłem podzielić się nieco swoją wiedza.

Opinie o ebooku Tajna wiedza o zarabianiu w sieci - Andrzej Wojtal

Cytaty z ebooka Tajna wiedza o zarabianiu w sieci - Andrzej Wojtal

Jeżeli chcesz mieć naprawdę bloga, który pozwoli zarabiać duże pieniądze stawiaj go na domenach, np. z końcówką pl, a nie na subdomenach. Wybierz dobry hosting, ważne jest, aby serwer był dość szybki, wówczas będziesz miał dodatkowe punkty od Google za szybkość ładowania się strony. Jedne z tańszych to netmark czy linux.pl. Przy tworzeniu bloga warto utworzyć kategorie ze słowami kluczowymi a także stosować pogrubienia, wyliczenia czy listy punktowane.
Tak naprawdę temat bloga czy strony nie musi być ważny dla Ciebie, każdy z nas potrafi napisać jakąś treść na dany temat, bardzo ważne jest, aby temat był poszukiwany przez jak największą ilość osób w sieci, a stron z konkretnymi odpowiedziami o tej tematyce było jak najmniej.
Wyszukiwanie dochodowej niszy W pasku adresowym wyszukiwarki wpisz http://www.google.p l , następnie wpisz Google Keyword Tool, naciśnij szukaj i przeglądarka znajduje narzędzie propozycji słów kluczowych Google Keyword Tool kliknij i poczekaj na otwarcie strony.
Aby nisza była dla Ciebie opłacalna, ilość miesięcznych wyszukiwań powinna być większa od, 25 000 przy czym konkurencja musi być niska. Przy takiej ilości będziesz już w stanie zarobić parę tysięcy złotych z Google Adsene.
Czynność ta nosi nazwę pozycjonowania. Do swoich celów będziesz wymagał znajomości pozycjonowania stron w stopniu podstawowym. Ponieważ tak jak wspominałem wcześniej szukając nisz z niską konkurencją obszerna wiedza nie jest Ci potrzebna. Wszystko możesz zrobić sam i to w bardzo krótkim czasie bez wydawania pieniędzy na zewnętrzne firmy pozycjonerskie. Podstawową rzeczą, jaką musisz zrobić to dodać swoje strony do katalogu stron. Jak to zrobić? Otwórz przeglądarkę i wpisz w wyszukiwarce katalog stron. W wynikach odnajdziesz www.katalog.inforam.p l
W katalogu stron, interesującymi Cię sprawami są: Statystyka PageRank (PR) w tym przypadku 4, ale jak się domyślasz, czym jest większa tym lepiej, choć przy niszy z niską konkurencją PR może być i 0. PageRank jest to liczba od 0 do 10, którą Google nadaje stronie www. Można powiedzieć, że jest to ocena wystawiona Twojej stronie przez Google. Im wyższa jest liczba, tym lepiej, gdyż Twoja strona wyżej pojawi się w wynikach wyszukiwania. Zwykłe strony mogą osiągnąć PageRank nie większy niż 6. Portale takie jak Onet czy Wikipedia mogą osiągnąć wyższy PageRank (np. onet ma 7, opera.com ma 9). Warto starać się podwyższyć swój PageRank. Jest on obliczany raz na kilka miesięcy. Algorytm jest tajny, ale wiadomo na pewno, że im więcej podstron ma serwis i w im większej ilości miejsc w internecie można znaleźć link do serwisu, tym wyższy można osiągnąć PageRank!
katalogów. W tytule strony wpisz hasło np. Sukces finansowy, Jak zarobić dużą kasę, Kasa dla wszystkich, itp. musisz wpisać wyrazy, na które chcesz się wypozycjonować, aby od razu widniały w tytule. Najlepiej by było pozycjonować na jedno słowo tzw. krótki ogon, ale będzie to bardzo trudne, ponieważ takich fraz używa bardzo dużo osób. Pozycjonowanie na długi i średni ogon będzie dla ciebie najbardziej opłacalne. Long Tail zamiast promowania się na krótkie, popularne wyrażenia wykorzystujemy frazy długie, niepopularne, niszowe.
Przejdź do opisu strony, minimalna ilość znaków to 400 a maksymalna 3000, powyżej 600 znaków będzie można dodać 3 dodatkowe linki. Pamiętaj, jeżeli dodajesz opis strony do wielu katalogów, to w każdym z katalogów opis musi być inny. Google uwielbia unikalne teksty a za dublowanie każe. Więcej zysku przyniesie dodawanie różnych opisów na stronach o małym PageRank niż takich samych na stronach o wysokim PR, to tylko przyniesie dużą szkodę, w postaci zniknięcia Twojej strony z wyników wyszukiwarki.
Bardzo ważną i potrzebną rzeczą w opisie jest możliwość dodania 3 linków taką możliwość będziesz miał, jeżeli napiszesz opis powyżej 600 znaków. Dlaczego to takie ważne? Postaram się zaraz wyjaśnić. Otóż mając do swojej dyspozycji 3 dodatkowe linki możesz umieścić tam tzw. link z anchorem - (anchor text) tłum. „Kliknij tu”.
Kolejną bardzo ważną dla Ciebie czynnością, którą wykonasz jest wypełnienie tabelki ze słowami kluczowymi do 200 znaków. Tutaj możesz pisać same słowa kluczowe, które posłużą do wyświetlania twojej strony w Google.
Niezmiernie ważne jest również aby na własnej stronie umieszczać linki wychodzące do dużych stron (mających dużą liczbę wejść), Wikipedia, Gmail.com. Pamiętaj aby umieszczać linki tzw. wewnętrzne pomiędzy swoimi tematami,
Po zarejestrowaniu się na Adsense, pobierz kod reklamy i wklej go na swoja stronę czy bloga. Pamiętaj umieszczając reklamy musisz przestrzegać kilku reguł abyś mógł szybko zarabiać.
AdSense – serwis reklamowy Google , wyświetlający na stronach WWW kontekstowe reklamy tekstowe, bannery oraz reklamy wideo. Email marketing – forma marketingu bezpośredniego wykorzystująca elektroniczną skrzynkę, jako narzędzie komunikacji. Obejmuje ona analizowanie, planowanie, realizację i kontrolę takich procesów jak: Tworzenie i rozbudowa baz adresów email Zarządzanie bazami adresów email Przygotowywanie treści oraz kreacji wiadomości email Wysyłka wiadomości email Obsługa informacji zwrotnych Tworzenie schematów komunikacji wykorzystującej pocztę elektroniczną. Do podstawowych zadań email marketingu zalicza się budowę lojalności konsumenckiej, tworzenie określonych relacji z odbiorcami, budowę pożądanego wizerunku firmy bądź organizacji, sprzedaż. Najpopularniejszymi narzędziami email marketingu są: newsletter firmowy, biuletyn wewnętrzny, dzienniki elektroniczne, reklamy w wiadomościach email. Email marketing nawiązuje do koncepcji permission marketingu , zgodnie z którą odbiorca komunikatu marketingowego powinien wyrazić zgodę na jego otrzymywanie. W przeciwnym razie email marketing przeradza się w spam
Pozycjonowanie — Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych( ang. Search engine optimization – SEO; zwana także pozycjonowaniem, ang. Web Positioning) – działania zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i wyrażeń kluczowych. W polskiej nomenklaturze branżowej dominuje rozróżnienie między pozycjonowaniem, a optymalizacją stron. Pierwszy z terminów odnosi się do działań prowadzonych poza docelową witryną (np. Link building), zaś optymalizacja w takim kontekście oznacza działania prowadzone bezpośrednio na stronie internetowej (wpływające na jej budowę, treść i strukturę). PageRank – metoda nadawania indeksowanym stronom internetowym określonej wartości liczbowej, oznaczającej jej jakość.
Anchor text – tekst wyświetlany w postaci odsyłacza kierującego do innej strony. Treść linka powinna zawierać słowa kluczowe, na które pozycjonujemy swoją stronę internetową. Artykuł typu pre-sell (precel) - zamieszczony w Internecie artykuł zawierający aktywny link do strony, którą promuje. Celem artykułu typu pre-sell nie jest bezpośrednia promocja, ale umieszczenie w Internecie linku do promowanej strony w celu podwyższenia jej pozycji w wyszukiwarkach