Retoryka – sztuka przekonywania. Wydanie 2 - Cornelia Dietrich - ebook
Wydawca: BC Edukacja Kategoria: Poradniki Język: polski Rok wydania: 2008

Retoryka – sztuka przekonywania. Wydanie 2 ebook

Cornelia Dietrich

3.33333333333333 (3)

Uzyskaj dostęp do tej
i ponad 16000 książek
od 6,99 zł miesięcznie.

Wypróbuj przez
7 dni za darmo

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

e-czytniku kup za 1 zł
tablecie  
smartfonie  
komputerze  
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Przeczytaj fragment w darmowej aplikacji Legimi na:

Liczba stron: 118 Przeczytaj fragment ebooka

Odsłuch ebooka dostępny w abonamencie „Legimi bez limitu+” w aplikacji Legimi z:

Androida
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Odtwórz fragment audiobooka:

Czas: 3 godz. 36 min

Ebooka przeczytasz na:

Kindlu MOBI
e-czytniku EPUB
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze PDF
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Zabezpieczenie: watermark Przeczytaj fragment ebooka

Opis ebooka Retoryka – sztuka przekonywania. Wydanie 2 - Cornelia Dietrich

Przekonywanie rozmówców do własnych racji i oddziaływanie za pomocą przekazywanych treści jest sztuką. W tej książce wyjaśniamy m.in., jak można skutecznie wzmacniać argumentację wykorzystując odpowiednie konstrukcje zdaniowe, siłę głosu czy mowę ciała. Analizując zjawiska składające się na proces komunikacji – refleksję, koncentrowanie uwagi, przekazywanie informacji, przekonywanie, sterowanie i namawianie – pokazujemy, jak można się porozumiewać w najtrudniejszych sprawach w sposób elegancki i zgodny z kryteriami sztuki retorycznej. Ponadto podajemy w niej przykłady wykorzystania wiedzy z zakresu retoryki jako narzędzia analizy rozmowy.

Opinie o ebooku Retoryka – sztuka przekonywania. Wydanie 2 - Cornelia Dietrich

Cytaty z ebooka Retoryka – sztuka przekonywania. Wydanie 2 - Cornelia Dietrich

Dociekania Arystotelesa można łatwo odnieść do najróżniejszych sytuacji komunikacyjnych. Krótko mówiąc, sprowadzają się one do następującego stwierdzenia: Rozmówca da się chętnie przekonać, jeśli ma poczucie, że jest rozumiany.