LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry - Michał "Wolfen" Basta - ebook

LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry ebook

Michał "Wolfen" Basta

3,3

Opis

Poradnik do gry LEGO Batman 2: DC Super Heroes zawiera komplet porad umożliwiających przejście gry na 100%. Oprócz szczegółowej solucji znajdziecie w nim również lokalizacje wszystkich ukrytych przedmiotów oraz dokładnie opisane mapy lokacji.

LEGO Batman 2: DC Super Heroes - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Postacie
  • Złote i czerwone klocki
  • Misja w Arkham (Opis przejścia)
  • Współudział (Opis przejścia)
  • Przepis na katastrofę (Opis przejścia)
  • Na deskach teatru (Opis przejścia)
  • Awantura w Arkham (Opis przejścia)
  • Awantura w Arkham - prolog (Opis przejścia)
  • Mapy - złote klocki, czerwone klocki, obywatele w opałach, bossowie, terminale, pojazdy
  • Pojazdy

Informacja o grze

Klockowy Batman powraca, by po raz kolejny uratować przed super złoczyńcami Gotham City. Tym razem jednak czyni to nie tylko w towarzystwie Robina, ale także Supermana, Wonder Woman i Green Lanterna, czyli członków osławionego korpusu JLA.

Gra LEGO Batman 2: DC Super Heroes, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformach: X360, PS3, PC, Wii, PSV, NDS, 3DS, WiiU. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 78

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
3,3 (4 oceny)
2
0
0
1
1
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność




LEGO Batman 2:DC Super Heroesporadnik do gry

autor: Michał "Wolfen" Basta

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1248

[email protected]

Spis treści

Poradnik do gry - LEGO Batman 2: DC Super Heroes

Opis przejścia

Na deskach teatru

Współudział - prolog

Współudział

Awantura w Arkham - prolog

Awantura w Arkham

Misja w Arkham

Przepis na katastrofę

Chemiczny ślad

Nieproszeni goście

Kierunek - Metropolis

Nowe technologie

Kierunek - Ziemia

Podziemna kryjówka

Nowy prezydent

Niestabilny rdzeń

Nie wierzę w wieże

Bohaterowie, do boju

Bonusowy poziom

Minizestawy

Na deskach teatru

Współudział

Awantura w Arkham

Misja w Arkham

Przepis na katastrofę

Chemiczny ślad

Nieproszeni goście

Kierunek - Metropolis

Nowe technologie

Kierunek - Ziemia

Podziemna kryjówka

Nowy prezydent

Niestabilny rdzeń

Nie wierzę w wieże

Bohaterowie, do boju

Mapy - złote klocki, czerwone klocki, obywatele w opałach, bossowie, terminale, pojazdy

Postacie

Pojazdy

Złote i czerwone klocki

Obywatele w opałach

Poradnik do gry - LEGO Batman 2: DC Super Heroes

Poradnik do LEGO Batman 2: DC Super Heroes zawiera wszystko, co jest niezbędne do ukończenia gry w 100%.

Znajduje się w nim szczegółowa i ilustrowana solucja pokazująca w jaki sposób przejść każdy z etapów

W poradniku znajdują się także opisy wszystkich minizestawów poukrywanych w poszczególnych misjach.

Poradnik zawiera mapę Gotham City na której zaznaczono wszystkie postacie i pojazdy, które można odblokować,

Na mapie zaznaczono miejsca występowania złotych i czerwonych klocków, a także miejsca, gdzie znajdują się obywatele w opałach.

Michał "Wolfen" Basta (www.gry-online.pl)

Opis przejścia

Na deskach teatru

Po uzyskaniu kontroli nad bohaterem rozpraw się z okolicznymi przeciwnikami w lokacji (warto też przejść się wzdłuż widowni na dole, ponieważ znajdziesz tam kilka fioletowych monet do zebrania). Następnie skieruj się na prawo od sceny i zbuduj z klocków schody (obrazek).

Wejdź po nich na górę i zacznij walkę z Harley Quinn. Unikaj rzucanych przez nią młotków, po czym wciśnij i przytrzymaj klawisz H, namierz swoją rywalkę (obrazek) i rzuć batarangiem. Powtórz całą operację trzykrotnie, po czym wskocz do dziury, która pojawi się na scenie.

Po dotarciu do piwnicy zniszcz duży instrument stojący z lewej (obrazek). Jest w nim ukryty Człowiek Zagadka.

Kiedy twój przeciwnik wyjdzie z instrumentu przejdź do pomieszczenia z prawej, gdzie znajduje się sceneria z zamkiem. Rozpraw się z przeciwnikami, po czym użyj linki na uchwycie z lewej (obrazek), dzięki któremu wejdziesz na szczyt "muru".

Zacznij kierować się w prawo. Aby pokonać przepaść użyj linki na uchwycie z lewej i wisząc w powietrzu wystrzel nią w kierunku drugiego z nich. Dojdź do końca muru, zepchnij na dół skrzynię z klockami i stwórz z nich podest z przebraniem. Wskocz na niego Batmanem, dzięki czemu zmieni on przebranie na kostium z sensorami. Wciśnij K, co spowoduje, że Batman stanie się niewidoczny i przejdź w prawo. W ten sposób kamera cię nie dostrzeże (obrazek). Wejdź do stróżówki, rozpraw się z przeciwnikiem i ruszaj do kolejnej lokacji z prawej.

W kolejnym pomieszczeniu użyj linki na jednym z dwóch uchwytów podwieszonych pod sufit, następnie zmień postać (klawisz U) i Robinem zrób to samo z drugim uchwytem (obrazek).

W kolejnym pomieszczeniu podejdź Batmanem do zielonym ściany i wciśnij K, dzięki czemu będziesz w stanie patrzeć przez ścianę. Znajdują się za nią trzy małe pomieszczenia, namierz to w którym jest Człowiek Zagadka i naciśnij H, co spowoduje, że dostanie on w głowę czerwoną rurą (obrazek). Powtórz operacją trzykrotnie (twój przeciwnik będzie się przemieszczał), a kiedy ściana zostanie zniszczona stań z nim do otwartej walki i zadaj mu kilka ciosów, po których straci przytomność.

Zbuduj z resztek ściany windę i wjedź nią na górę. W kolejnym pomieszczeniu zniszcz czerwoną rykszę stojącą przy wejściu (obrazek), a z klocków, które po niej zostaną stwórz podest do przebrania dla Robina. Wejdź na niego tym bohaterem, a otrzyma on kostium akrobaty.

W tej formie Robin może wbijać w specjalne miejsca swój drążek, aby dostawać się w trudno dostępne miejsca. Wbij go w biało zielony punkt na ścianie z lewej (obrazek).

Następnie przeskakuj na kolejne drążki z prawej, aż dotrzesz na wyższe piętro, gdzie zaatakuje cię Dwie Twarze. Uważając na wystrzeliwane przez niego pociski zbuduj z klocków (znajdują się z prawej i lewej strony pomieszczenia przy poręczy na dole ekranu) uchwyt, dzięki któremu na górę dostanie się Batman.

Przełącz się na Batmana, włącz niewidzialność i omiń kamery znajdujące się przed wejściem do pomieszczenia pod podestem na którym stoi Dwie Twarze. Kiedy znajdziesz się w środku zniszcz wszystkie przedmioty i zbuduj z nich specjalną platformę. Przełącz się na Robina, wciśnij K, dzięki czemu bohater wejdzie do specjalnej kuli akrobatycznej, którą wjedź na stworzoną niedawno platformę (obrazek). Kiedy się "zakleszczysz" zacznij obracać się w kuli i poczekaj, aż podest z Dwiema Twarzami zjedzie na dół.

Rozpraw się z przeciwnikiem w otwartej walce. Kiedy tłum przestanie zbiegać po schodach zacznij kierować się w stronę drzwi na szczycie (możesz też po drodze wbić drążek w specjalny otwór z lewej przy schodach i po kolejnych drążkach dostać się do fioletowej monety). Przed nimi znajdują się dwa pudełka z przeciwnikami uzbrojonymi w broń palną. Wychyl się lekko zza ściany i kiedy pokażą oni swoje twarze szybko rzuć w nich batarangiem (obrazek).

Skieruj się w stronę drzwi. W następnej lokacji czeka cię pojedynek z Jokerem. Staraj się atakować go z daleka, a jeśli uda mu się złapać jednego z bohaterów to przełącz się na drugiego (klawisz U) i zaatakuj swojego przeciwnika. Kiedy Joker będzie miał mało życie wskoczy na projektor. Podejdź wtedy Batmanem do zielonej ściany z prawej i zacznij ją prześwietlać, po czym ustaw dwa czerwone kable (obrazek) tak, aby przepłynął przez nie prąd. Na koniec podejdź w okolice projektora, stwórz z klocków linę i zjedź po niej na dół.

Współudział - prolog

Współudział - prolog

Aby rozpocząć kolejną misję musisz znaleźć sposób na wezwanie śmigłowca. Zeskocz Batmanem na dół i skieruj się w lewo. Podejdź do zielonego terminala z lewej i stwórz podest na którym założysz kostium z sensorami. Skorzystaj z niego, aby prześwietlić zielony kontener i przestawić czerwone dźwignie w środku (obrazek).

Następnie zbuduj z klocków podest dla Robina i przebierz go w kostium akrobaty. Stwórz kulę (klawisz K) i wjedź nią na podest przy żurawiu (obrazek). Obracaj się w kuli tak długo, aż kontener na żurawiu rozbije się o podłoże).

Z klocków, które rozsypią się na ziemi stwórz terminal obsługujący lądowisko (obrazek) i skorzystaj z niego, aby przyzwać śmigłowiec. Na koniec wsiądź do niego. Po krótkiej animacji pojazd spadnie na ziemię.

Współudział

Twoim zadaniem jest naprawa śmigłowca. Aby tego dokonać musisz znaleźć trzy części, pierwsza z nich znajduje się tuż przy maszynie, wystarczy trochę poszperać przy klockach na ziemi. Następnie udaj się w stronę przyczepy na lewo od śmigłowca. Rzuć batarangiem w dwa uchwyty nad drzwiami (obrazek). Kiedy te opadną, wejdź do środka i zniszcz maszynerię, a z klocków, które zostaną zbuduj podest ze wspomaganym pancerzem. Wejdź na niego Batmanem.

W