Just Cause 2 - poradnik do gry - Michał "Wolfen" Basta - ebook

Just Cause 2 - poradnik do gry ebook

Michał "Wolfen" Basta

0,0

Opis

Poradnik do gry Just Cause 2 zawiera szczegółowy, bogato ilustrowany opis przejścia poprzedzony ogólnymi wskazówkami oraz charakterystykami broni i pojazdów. Całość uzupełniają mapy, ukazujące lokalizację wszystkich 50 pułkowników.

Just Cause 2 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Bronie (Wyposażenie)
  • Mapa i spis misji (Opis przejścia - Agencja)
  • Chaos i przedmioty (Porady ogólne)
  • Pozostałe (Porady ogólne)
  • Pojazdy (Wyposażenie)
  • Nalot na kasyno (Opis przejścia - Agencja)
  • Biały Tygrys (Opis przejścia - Agencja)
  • Witamy w Panau (1) (Opis przejścia - Agencja)
  • Witamy w Panau (2) (Opis przejścia - Agencja)
  • Pułkownicy

Informacja o grze

Just Cause 2 to kolejna odsłona serii gier akcji, która zadebiutowała na rynku elektronicznej rozrywki w drugiej połowie 2006 roku. Podobnie jak to miało miejsce w przypadku pierwowzoru, program został opracowany przez szwedzką firmę Avalanche Studios.

Gra Just Cause 2, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 75

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Just Cause 2poradnik do gry

autor: Michał "Wolfen" Basta

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=989

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Porady ogólne

Chaos i przedmioty

Pozostałe

Wyposażenie

Bronie

Pojazdy

Opis przejścia - Agencja

Mapa i spis misji

Witamy w Panau (1)

Witamy w Panau (2)

Nalot na kasyno

Biały Tygrys

Górska akcja ratunkowa

Trzej Królowie

W mrok

Słuszna sprawa

Opis przejścia - Ularowcy I

Mapa i spis misji

Zajęcie twierdzy (Pod napięciem)

Wysysanie paliwa

Kosmiczna rozróba

Nowe znajomości

Opis przejścia - Ularowcy II

Mapa i spis misji

Zajęcie twierdzy (Pielgrzymka)

W potrzasku

Najemnicy muszą zginąć

Sądny dzień Rico

Ponad prawem

Grzech śmiertelny

Opis przejścia - Ularowcy III

Mapa i spis misji

Zajęcie twierdzy (Chłopcy z zabawkami)

Wyciąganie Jeremy'ego

Jasny gwint!

Szantaż

Jak zabrać milionerowi lizaka

Na antenie

Opis przejścia - Ularowcy IV

Mapa i spis misji

Stłuczka

Szybko, inaczej on zginie

Ocal las

Opis przejścia - Żniwiarze I

Mapa i spis misji

Zajęcie twierdzy (Wyższa matematyka)

Wzloty i upadki

Poskromienie bestii

Polityczna debata

Pirackie nagranie

Opis przejścia - Żniwiarze II

Mapa i spis misji

Zajęcie twierdzy (Druga poprawka)

Świadek szczególnej troski

Wożąc pannę Stacey

Szersza perspektywa

Czarne złoto

Piekło na resorach

Opis przejścia - Żniwiarze III

Mapa i spis misji

Zajęcie twierdzy (Zakład chemiczny)

Śmierć z nieba

Helikopterowy zawrót głowy

Chcę się wyrwać

Narciarski wyciąg

Zwolnienie warunkowe

Bezchmurne niebo

Opis przejścia - Żniwiarze IV

Mapa i spis misji

Pułapka

Skok na chemikalia

Co dziś w menu

Opis przejścia - Karaluchy I

Mapa i spis misji

Zajęcie twierdzy (Wolny handel)

Czerwony czy niebieski?

Pościg za paparazzi

Problemy na lotnisku

Zgnieść robala

Opis przejścia - Karaluchy II

Mapa i spis misji

Zajęcie twierdzy (Olej za krew)

Kradzież z włamaniem

Na przemytnika skrzyni

Głowa państwa

Z prądem

Klub Mile High

Opis przejścia - Karaluchy III

Mapa i spis misji

Zajęcie twierdzy (Rajska dolina)

Informacyjna autostrada

Żołnierz i zabójca

Rzeka wezbrała czerwienią

Opis przejścia - Karaluchy IV

Mapa i spis misji

Działania ofensywne

O, zbawicielu Panau

Blokada informacji

Pułkownicy

Wprowadzenie

Poradnik do gry Just Cause 2 zawiera szczegółowy, bogato ilustrowany opis przejścia poprzedzony ogólnymi wskazówkami oraz charakterystykami broni i pojazdów. Całość uzupełniają mapy, ukazujące lokalizację wszystkich 50 pułkowników, których należy wyeliminować.

Michał "Wolfen" Basta ( www.gry-online.pl)

Porady ogólne

Chaos i przedmioty

Twoim głównym zadaniem na wyspie Panau jest szerzenie chaosu, dzięki któremu otrzymujesz dostęp do nowych misji dla frakcji i Agencji oraz do sprzętu na czarnym rynku. Punkty chaosu zdobywasz na kilka sposobów - między innymi za wypełnianie misji, zaliczanie etapów oraz niszczenie własności rządowej (są to wszelkiego rodzaju silosy, zbiorniki z gazem, gazociągi, maszty radiowe, przyczepy propagandowe, stacje paliw, pomniki itd. - na ogół łatwo je rozróżnić, ponieważ mają czerwony kolor, a większe są dodatkowo oznaczone białą gwiazdą). W sumie do zaliczenia całej gry na 100% musisz - ukończyć wszystkie misje, etapy, wyścigi oraz zabić 50 pułkowników.

Na wyspie czeka na ciebie do odkrycia 368 lokacji, które są oznaczone na mapie żółtymi kropkami. Wśród nich znajdują się zarówno obiekty wojskowe, jak i miasta, lotniska, wioski czy platformy wydobywcze. Każde z takich miejsc, które w Just Cause 2 nazywane są etapami, można zaliczyć na 100%. Aby tego dokonać trzeba w danym miejscu znaleźć wszystkie skrzynie zawierające części pancerza, pojazdów, uzbrojenia albo skrytkę z pieniędzmi. Dodatkowo należy zniszczyć wszystkie obiekty rządowe znajdujące się na danym terytorium. Oczywiście w zależności od etapu cele te mogą pojawiać się w różnych proporcjach - przykładowo w twierdzach jest na ogół zarówno dużo skrzyń do znalezienia, jak i obiektów do zniszczenia. Nie brakuje jednak malutkich wiosek, w których do zaliczenia etapu na 100% wystarczy dosłownie znaleźć dwie skrzynie. Procentowy pasek postępu w danej lokacji pojawia się zawsze w lewym górnym rogu po wejściu do danego miejsca, można go też sprawdzić na mapie (wystarczy najechać myszką na daną lokację). Poniżej znajdują się charakterystyki poszczególnych obiektów, które można znaleźć w grze.

Część uzbrojenia

W takich skrzyniach znajdują się punkty umożliwiające ulepszenie broni u handlarza bronią. Zdobywa się je także za zaliczanie misji. Pozwalają zaliczać etapy na 100%.

Część pojazdu

W tych skrzyniach są specjalne punkty, dzięki którym możemy ulepszać dostępne pojazdy u handlarza bronią. Można je także zdobyć za wykonywanie misji. Pozwalają zaliczać etapy na 100%.

Część pancerza

W tych skrzyniach są punkty zwiększające poziom naszego życia. Aby zwiększyć wytrzymałość bohatera należy zebrać 5 takich skrzyń. Dodatkowo pozwalają zaliczać etapy na 100%.

Skrytka z pieniędzmi

W tych skrzyniach znajdują się pieniądze, które możemy wydawać na zakup broni lub pojazdów. Odszukanie tych skrzyń nie tylko powiększa budżet, ale pozwala też zaliczać etapy na 100%.

Skrzynia z bronią

Takie skrzynie zawierają różne rodzaje broni. Można je spotkać praktycznie na całej wyspie, ale najczęściej w bazach wojskowych. W tego typu skrzyniach broń dostarczają również frakcje, Agencja i handlarz bronią.

Apteczka

Kiedy główny bohater zostanie lekko ranny, to po jakimś czasie jego zdrowie zregeneruje się. Jednak kiedy obrażenia będą poważniejsze, to zostanie przywrócona jedynie część jego życia. Aby wrócić do pełni zdrowia trzeba skorzystać z apteczki.

Każda z trzech frakcji występujących w grze posiada po 100 unikalnych i cennych dla niej przedmiotów, rozlokowanych po całym obszarze. Wszystkie są zaznaczone na mapie niebieskimi kropkami. Poniżej znajdują się krótkie charakterystyki każdego z obiektów.

Czarna skrzynka

Czarne skrzynki są poszukiwane przez Żniwiarzy. Głównym terenem ich występowania są akweny wodne.

Dostawa narkotyków

Dostawy narkotyków są świetnym źródłem przychodów dla Karaluchów. Na ogół można je znaleźć w wioskach.

Czaszka

Czaszki są cennymi obiektami dla Ularowców. Głównym miejscem ich występowania są pustkowia i góry.

Pozostałe

Handlarz bronią

Po wykonaniu pierwszych kilku misji otrzymasz dostęp do specjalnego nadajnika, pozwalającego ci na kontakt z handlarzem bronią. Aby go aktywować naciśnij klawisz 4, wskaż koło siebie miejsce na zrzut (teren musi być w miarę płaski) i wciśnij E. W ten sposób wejdziesz do menu handlarza bronią, w którym znajdziesz trzy opcje - bronie, pojazdy i ewakuację. Dwie pierwsze działają podobnie i pozwalają zamówić oraz ulepszyć wybrane typy broni i pojazdów. Warto zaznaczyć, że towaru nie kupuje się jednorazowo, to znaczy jeśli zamówisz śmigłowiec bojowy, a potem go zniszczysz albo gdzieś zostawisz, to podczas zamawiania kolejnego znów będziesz musiał wyłożyć na niego całą sumę. Kolejne bronie i pojazdy odblokowują się wraz z powiększaniem wskaźnika chaosu. Co ciekawe nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zamówienia składać nawet w trakcie ostrej wymiany ognia z przeciwnikiem (oczywiście jeśli nie jesteśmy w budynku). Handlarz bronią może nas także błyskawicznie i za darmo przetransportować w dowolne, wcześniej odkryte miejsce na mapie. Służy do tego ewakuacja. Można z niej jednak korzystać tylko wtedy, gdy nie wykonujemy żadnej misji oraz nie jesteśmy ścigani przez przeciwników.

Linka i spadochron

Oprócz zwyczajnych