Jak wypromować eBOOKa i książkę? 150 sposobów do zastosowania od zaraz. - Eliza Anna Galon, eBOOKnij TO - ebook

Jak wypromować eBOOKa i książkę? 150 sposobów do zastosowania od zaraz. ebook

Eliza Anna Galon eBOOKnij to

4,5

Opis

Masz gotowego eBooka i nie za bardzo wiesz, jaki jest kolejny krok? Gdzie i jak sprzedawać eBooka? Jak promować eBooka poza social media, by dotrzeć do odbiorców? Jak budować swoją markę za pomocą eBooka i książki? Znalazłaś się na “bezludnej wyspie”,  a chciałabyś dostać się na “wyspę sprzedawaj więcej”?

 

Może już próbowałaś promować eBooka i zrobiłaś kampanię sprzedażową, ale coś poszło nie tak, jak się spodziewałaś i teraz nie bardzo wierzysz w swój produkt, choć miałaś nadzieję, że będzie źródłem dodatkowego dochodu?

 

Może napisałaś kilka eBooków, w planie masz kolejne i chcesz dowiedzieć się, jak one mogą dla Ciebie pracować przez cały czas? 

 

A może jesteś już bestsellerową autorką? Wtedy też pamiętaj, że nadal są miliony czytelników, którzy o tobie nie słyszeli…

 

Dobrze, że to czytasz - od teraz wszystko może się zmienić, bo prawie codziennie słyszę to pytanie: "Jak promować eBOOKa i książkę?". Wraca do mnie jak bumerang.

 

Dlatego zebrałam w całość 150 prostych i GOTOWYCH do użycia sposobów na promocję, które możesz zastosować już od zaraz i które możesz wykorzystać do zwiększenia Twojej sprzedaży. Nauczę Cię prostych sposobów na to, jak łatwo i skutecznie można promować i sprzedawać eBooka, nawet gdy nie jesteś influencerem i nie masz dużej społeczności. 

 

Forma rozbudowanej checklisty pomoże Ci krok po kroku działać. Nie musisz wdrażać wszystkich kroków naraz czy w określonej kolejności - to wszystko zależy od Ciebie, od tego, w którym miejscu jesteś teraz. Stwórz z tych propozycji przemyślany plan i miksuj sposoby. Możesz je powtarzać i zastosować do każdego Twojego produktu.

 

Zaplanuj marketing książki na bazie tych sposobów i zastanów się, jak przeprowadzić akcję promocyjną eBOOKa. Obierz cel, zacznij działać i bądź konsekwentna! 

 

Jeśli wciąż nie wiesz:

- jak sprzedać swoją książkę
- jak sprzedawać produkty cyfrowe

- jak promować produkty cyfrowe

- jak i gdzie sprzedać eBooka

- jak sprzedawać więcej 

- jak wypromować eBooka

- jak zarabiać dużo na eBooku

- jak przeprowadzić akcję promocyjną swojego eBooka

- jak stworzyć plan marketingowy dla ebooka

- jak reklamować ebooka nie tylko w social media

- jak znaleźć sposoby na dotarcie do większego grona czytelników bez social mediów

- jak i gdzie nawiązać współprace partnerskie

- jak skutecznie sprzedawać swojego eBooka i książkę

 

I do tego zależy Ci na długoterminowej sprzedaży tysięcy egzemplarzy swojej książki, to zapnij pasy i przygotuj się na pracę nad wdrożeniem wiedzy i treści, które tu znajdziesz. Nie obiecuję, że będzie łatwo, ale będzie warto.

 

Ale wyobraźmy sobie, że utknęłaś na “samotnej wyspie dla autorek” (i tak gratuluję, bo to wyspa, do której dociera statystycznie mniej niż 1% ludzi).

 

Chcesz dostać się na "wyspę sprzedawaj więcej”, ale - aby się tam dostać - musisz zbudować most. W tym przypadku most to spójny plan sprzedaży książek i eBooków, przenoszący Cię z “samotnej wyspy dla autorek” na „wyspę sprzedawaj więcej”.

 

W tym miejscu większość popełnia błąd, bo próbują wszystkiego po trochu, aby zobaczyć, co działa. Wynik? Kończą z na wpół zbudowanymi mostami, przeskakując od pomysłu do pomysłu, nigdy w pełni nie kończąc jednej rzeczy.

 

A może już tam byłaś? Utknęłaś na linii startu z dwudziestoma czy trzydziestoma w połowie zrealizowanymi pomysłami i poddajesz się, mówiąc sobie: „Wiedziałam... To nie działa”.

Nie trać więcej czasu na działanie na ślepo, na JEDEN magiczny pomysł, który da Ci duży wzrost sprzedaży, zacznij działać strategicznie. Skorzystaj z tej wiedzy, a jeśli wdrożysz te sposoby, efekty będą nieuniknione. 

 

Nie czekaj. Stwórz z tych pomysłów jeden plan na duży wzrost i długofalowe działania. Dotrzyj na “wyspę sprzedawaj więcej”!.



Opinie

Eliza, ten eBook jest świetny! Napisany prostym językiem, bardzo konkretny i dający tak dużo inspiracji na promocję, że każdy znajdzie sposób pasujący do jego książki /osobowości / zasobów. Widać ogrom Twojej wiedzy i doświadczenia. 

Justyna Borzucka

 

Wśród 150 pomysłów na promocję ebooka, które podaje Eliza każdy znajdzie dziesiątki, których realnie może użyć, a to przełoży się na dotarcie do czytelników i sprzedaż. Ten poradnik to skarbnica pomysłów - polecam i sama będę korzystać przy promocji mojej kolejnej książki i ebooka.

Magdalena V Pawłowska - pionierka tworzenia dochodowych kursów online, autorka biznesowych bestsellerów, przedsiębiorczyni

 

Z przyjemnością zapoznałam się z treścią e-booka Elizy, który został wydany w formie Checklisty. Jestem pewna, że brakuje na rynku właśnie takiej kompleksowej wiedzy na temat tego, jak wypromować swój e-book, a wskazówki które podaje Eliza są bezcenne dla twórców tego typu formatów. Każdy znajdzie coś dla siebie. Jest treściwie, merytorycznie i bardzo pomysłowo. Polecam! 

Marta, Kapitan Statku St-38

Ebook Elizy jest bardzo prosty, co uważam za mega atut 👌, bo po prostu jedziesz po kolei z patentami na promocję e-booka lub książki. Najbardziej spodobały mi się sposoby na wykorzystanie QR kodu, bo to mega praktyczna opcja jak połączyć online z offline! 

Polecam 🔥

Erwin Gałan

 

Książka "Jak skutecznie wypromować ebooka i książkę" to obowiązkowa lektura, jeśli chcesz skutecznie sprzedawać swoje książki. To mnóstwo świetnych wskazówek, a wiele z nich możesz szybko i łatwo wprowadzić w życie. To duży plus. Nie musisz uczyć się skomplikowanych strategii sprzedaży. Dostajesz do ręki gotowy plan działania. 

Książkę czyta się bardzo szybko. To sama wiedza bez lania wody. Każdy punkt na liście to tak naprawdę checklista rzeczy, które koniecznie trzeba zrobić, aby Twoja książka dotarła do szerokiego grona odbiorców. 

Polecam tę książkę każdemu, kto chce sprzedawać więcej. 

Dagmara Jankowska

 

Przejrzysta forma ebooka ujęta w formie checklisty sprawia, że czyta się go szybko i wygodnie. Nie wszystkie wskazówki dają się zastosować w każdej branży, ale jest ich w ebooku na tyle dużo, że każdy znajdzie tam coś dla siebie. Poza tym, podczas lektury na pewno pobudzisz kreatywność i wpadniesz na kolejne pomysły. Bardzo spodobał mi się pomysł z udostępnieniem na Spotify playlisty, przy której była pisana książka. Myślę, że to idealny sposób szczególnie dla autorów kryminałów, aby jeszcze bardziej wciągnąć czytelnika w klimat powieści! :)

Marek Laskowski



O autorce 

Cześć! Jestem Eliza. Ze mną możesz stworzyć, wydać i sprzedać swojego własnego eBooka lub książkę od A do Z. Wspieram autorów w sprzedaży, strategii i promocji. Pomagam im sprzedawać i zarabiać więcej, dzięki lejkom sprzedażowym w ich eBookach i książkach, a także dzięki sprzedaży i promocji w EMPIK i 1000 innych księgarniach (empik com, allegro, apple books, amazon i kilkaset innych). 

 

Pokazuję, jak  za pomocą eBooków i książek zbudować markę i rozwinąć biznes online. Szkolę, uczę, jestem prelegentką na konferencjach i warsztatach. 

 

Jestem autorką "eBOOKa o eBOOKach. Jak napisać, wydać, sprzedać i wypromować eBooka z sukcesem", "150 sprytnych sposobów na promocję Twojego ebooka i ksiażki do zastosowanie od zaraz” i innych produktów wspierających autorów w sprzedaży i promocji. 

 

Stoję za wieloma książkami, eBookami, które znajdziesz w EMPIK i innych księgarniach, a także za ich akcjami promocyjnymi. Twój eBook i książka też mogą tam być :-)

 

Kocham pisać i pracować przy dobrej kawie w Starbucks.

 

Zobacz więcej na IG: @sprzedawaj_wiecej_

 

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
czytnikach Kindle™
(dla wybranych pakietów)
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 46

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
4,5 (2 oceny)
1
1
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność




TYTUŁ

Autorka: Eliza Anna Galon

nr ISBN: 978-83-968172-0-4

Korekta i redakcja: Anna Ossolińska, www.eBOOKnijto.com.pl

Wydawca: www.eBOOKnijto.com.pl

Dystrybucja: www.eBOOKnijto.com.pl

Wydanie 1, Bruksela 2023

Pytania, sugestie, opinie?

Napisz do mnie: [email protected]

Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym, powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.

Autorka oraz wydawca dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacje były rzetelne i kompletne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz wydawca nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce.

Dziękuję Ci za zaufanie i zakup tego eBOOKa. Jestem pewna, że będzie bardzo przydatny dla Ciebie i wielokrotnie go wykorzystasz, niezależnie od tego czy masz już jakieś doświadczenia w promowaniu książek i eBOOKów, czy dopiero zaczynasz.

Podczas rozmów/konsultacji z klientami zauważyłam, że odpowiadam na te same pytania. Zauważyłam też zniechęcenie, frustrację, pytania, jak robią to inni, że sprzedają, a oni nie...

Dlatego właśnie powstał ten eBOOK, by: pokazać konkretne rozwiązania dać pomysły, które można zastosować od razu rozwiać tajemnice związane z promocją pokazać, że Ty TEŻ możesz sprzedawać więcej...

Być może te pomysły zainspirują Cię do kolejnych i stworzysz z nich swoją własną strategię działania. Trzymam za Ciebie kciuki!

Miłego czytania!

BRAKUJE CI POMYSŁÓW, JAK PROMOWAĆ EBOOKA I KSIĄŻKĘ?

Aby ułatwić Ci działanie, ten eBook ma formę checklisty. Możesz z tych punktów ułożyć PLAN DZIAŁANIA lub stosować je pojedynczo i niezależnie od siebie. A najlepiej użyć wszystkich pomysłów i stosować je systematycznie i regularnie.

ZMIANY, ZMIANY...

Jesteśmy świadkami potężnych zmian. Zmian, które na nowo definiują autorów i ich rolę w promocji i sprzedaży. Kiedyś wystarczyło przekonać wydawcę do tego, żeby wydał Twoją książkę i wszystko tak naprawdę było w jego rękach. Teraz, to Ty możesz być swoim wydawcą, a nawet jest to wręcz pożądane.

Kiedyś autor był zazwyczaj niedostępny, można było go spotkać na wieczorach autorskich i to było niesamowite przeżycie dla czytelników. Dzisiaj czytelnicy oczekują RELACJI i to nie dla wydawnictwa przychodzą np. na targi książki, lecz dla autora. Kiedyś wydawnictwo dźwigało autorów, dziś to autorzy są twarzami wydawnictw.

Czytelnicy chcą poznać autora, rozmawiać z nim w mediach społecznościowych lub podczas spotkań online i offline, zobaczyć jakim on jest człowiekiem i jak żyje na codzień.

Monolog ustępuje dialogowi, a autor, aby być skutecznym w sprzedaży, powinien być twarzą swojej marki, czyli tak naprawdę swojego nazwiska czy pseudonimu. Marketing książek to coś więcej niż media społecznościowe, płatne reklamy i obrandowane długopisy.

Marketing książek to wszystko, co robisz, aby Twoja praca i marka autora były bardziej rozpoznawalne. Inteligentny marketing książek powinien działać jak wszechobecny magnes, aby wypełnić lukę między pragnieniem czytelnika, a zdolnością Twojej książki do zaspokojenia tego pragnienia.

Tak naprawdę jest nieskończona ilość sposobów na sprzedaż i promocję e-booka, wystarczy mieć pomysł na siebie, wszystko spisać, zaplanować i ustalić strategię działania. Tak jak opracowujemy konspekt (plan) książki i eBOOKa, tak właśnie warto podejść do tematu sprzedaży i promocji. Ważne, by wszystko było zgodne z nami i naszą strategią działania.