Efekt Motyla. Jak jedna decyzja może wpłynąć na całe Twoje życie i zaważyć nad biedą lub bogactwem? - Kamil Cebulski - ebook

Efekt Motyla. Jak jedna decyzja może wpłynąć na całe Twoje życie i zaważyć nad biedą lub bogactwem? ebook

Kamil Cebulski

0,0
26,70 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Jak jedna decyzja może wpłynąć na całe Twoje życie i zaważyć na biedzie lub bogactwie?

Jest to książka napisana na podstawie autentycznych doświadczeń, zdobytych w polskich realiach. To, co przeczytasz już za chwilę, to dowód na to, że w Polsce można bez problemu osiągnąć olbrzymi sukces, jeśli wie się, jak to zrobić.

Dowiesz się z niej między innymi:

*Jak zmienić swój ograniczający punkt widzenia, tak aby dostrzegać nadarzające się okazje i je wykorzystywać w celu kreowania własnej szczęśliwej przyszłości?

*Jak wykorzystać potencjał drzemiący w każdym z nas? Jak pokonać swojego wewnętrznego wroga i przezwyciężyć negatywnych doradców?

*Jak podejmować właściwe decyzje, które skierują Cię na drogę do sukcesu?

Poznaj młodego człowieka, z niewielkiej miejscowości, który w wieku 21 lat przekroczył barierę 1 miliona złotych obrotu w swojej firmie internetowej...

...i chce się podzielić z Tobą swoimi niezwykle wartościowymi doświadczeniami oraz przemyśleniami.

Zapewne zastanawiasz się teraz, czy ta książka jest faktycznie dla Ciebie. Czy Ci się przyda i czy faktycznie dzięki niej osiągniesz sukces. Jeśli jeszcze się zastanawiasz nad tym, to niestety odpowiedź brzmi: NIE!

Nie jest to bowiem książka dla każdego. Nie rozwiąże ona wszystkich Twoich problemów. Jeśli jednak jesteś osobą, która naprawdę chce osiągnąć sukces, i wiesz, że nauka od kogoś, kto przeszedł już sprawdzoną drogę do sukcesu, jest najbardziej skuteczna, to wiedz, że nie ma lepszej książki dla Ciebie na początek tej fascynującej podróży.

Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format:

PDF
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.