CzasNaE-Biznes. Sprawdzone i skuteczne metody zarabiania w Internecie - Piotr Majewski - ebook

CzasNaE-Biznes. Sprawdzone i skuteczne metody zarabiania w Internecie ebook

Piotr Majewski

0,0
26,70 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poznaj sprawdzone i skuteczne metody zarabiania w Internecie, spisane na 652 stronach przez specjalistę od marketingu internetowego.

Musisz mieć tę książkę, jeżeli:

- Masz palące pragnienie posiadania w Internecie dochodowego biznesu, który automatycznie będzie przynosił Ci dodatkowe dochody.

- Chcesz prowadzić swoją firmę, ale nie wiesz, od czego zacząć i w co się zaangażować, bo po prostu nie wiesz, gdzie są pieniądze, a gdzie ich nie ma.

- Zaczynasz swój biznes od zera i chcesz nauczyć się wszystkiego, co jest potrzebne do zarabiania pieniędzy przez Internet.

- Masz swoją stronę WWW, ale nie masz pojęcia, co zrobić, żeby zaczęła przynosić chociaż 300-500 zł miesięcznie.

Jeżeli odnalazłeś swoją sytuację na powyższej liście, to gratuluję, już zrobiłeś pierwszy mały krok do osiągnięcia sukcesu w Internecie. Masz już chęci do działania, teraz potrzebujesz jeszcze właściwej wiedzy.

Wiedza, którą poznasz dzięki tej książce, zawiera wszystko, co jest potrzebne, aby, zaczynając od ZERA, osiągnąć sukces w Internecie. Chyba jeszcze nie zastanawiałeś się, na co chcesz wydać te pieniądze? Nie myśl teraz o tym i spójrz na to, co będziesz umiał zrobić po przeczytaniu tej książki:

-  Za te same pieniądze co inni zyskać znacznie więcej, ponieważ poznasz jedną rzecz w e-biznesie, której prawie nikt nie robi.

- Zaprojektować i odpowiednio zmodyfikować swoją stronę internetową.

- Prowadzić swój marketing w taki sposób, że najmniejszymi możliwymi kosztami zbudujesz długotrwałą, opartą na sympatii relację ze swoimi klientami.

Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format:

PDF
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.