Assassin's Creed - poradnik do gry - Maciej "Shinobix" Kurowiak - ebook
PROMOCJA

Assassin's Creed - poradnik do gry ebook

Maciej "Shinobix" Kurowiak

0,0
8,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry „Assassin’s Creed” zawiera wszystkie potrzebne informacje do wykonania misji w czasie wojny o Ziemię Świętą. Są tu instrukcje dotyczące poruszania się, użytkowania poszczególnych broni, technik walki i przejścia poszczególnych misji.

Assassin's Creed - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Techniki walki
  • Klawiszologia
  • Wprowadzenie do misji
  • Jerozolima (Memory Block 01)
  • Tamir z Damaszku (Memory Block 02)
  • Rodzaje broni
  • Memory Block 07 - Finałowa walka
  • Masyaf (Memory Block 02)
  • Masyaf (Memory Block 01)
  • Tutorial

Informacja o grze

Assassin's Creed to gra akcji, kładąca silny nacisk na elementy, związane ze skradaniem się. Twórcami tytułu są ludzie, odpowiedzialni za powstanie Prince of Persia: The Sands of Time - nie dziwi więc wiele podobieństw do tego hitu.

Gra Assassin's Creed, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformach: PS3, X360, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 42

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Assassin's Creedporadnik do gry

autor: Maciej "Shinobix" Kurowiak

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=722

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Klawiszologia

Jak nas widzą

Rodzaje broni

Techniki walki

Wprowadzenie do misji

Tutorial

Memory Block 01

Jerozolima

Masyaf

Memory Block 02

Masyaf

Tamir z Damaszku

Memory Block 03

Garnier de Naplouse z Akki (cz.1)

Garnier de Naplouse z Akki (cz.2)

Talal z Jerozolimy (cz.1)

Talal z Jerozolimy (cz.2)

Memory Block 04

Abu'l Nuqoud z Damaszku (cz.1)

Abu'l Nuqoud z Damaszku (cz.2)

William de Montferrat z Akki (cz.1)

William de Montferrat z Akki (cz.2)

Majd Addin z Jerozolimy

Memory Block 05

Sibrand z Akki

Jubair al Hakim z Damaszku

Memory Block 06

Robert de Sable z Jerozolimy

Arsuf

Memory Block 07 - Finałowa walka

Osiągnięcia

Flagi i templariusze

Assassins Flags - Masyaf (Południe)

Assassins Flags - Masyaf (Północ)

King Richard's Flags - Kingdom (Obszar północno-zachodni)

King Richard's Flags - Kingdom (Obszar południowo-zachodni)

King Richard's Flags - Kingdom (Obszar południowo-wschodni)

King Richard's Flags - Kingdom (Obszar północno-wschodni)

Saracens Flags - Damaszek

Flags - Acre

Jerusalem Crosses

Wstęp

Nawet zabójca taki jak Altair nie ma łatwego życia wśród zawieruchy wojny o Ziemię Świętą. W niniejszym poradniku znajdziecie wszystkie potrzebne informacje by przeżyć ten czas w miarę komfortowo. Są tu instrukcje dotyczące poruszania się, użytkowania poszczególnych broni, technik walki i przejścia poszczególnych misji. Gracze, którzy lubią przechodzić grę na wszelkie sposoby, znajdą dokładne mapy pokazujące lokalizacje wszystkich kilkuset w sumie flag oraz miejsc, gdzie czekają templariusze. A wszystko to bez konieczności zażywania środka, który przecież asasyni tak bardzo sobie cenili… I jeszcze jedno, wszystkie odniesienia dotyczące przycisków mają zastosowanie kolejno do wersji na Xboxa 360 i Playstation 3 (zawsze oddziela je znak "/"). Do roboty więc.

Maciej "Shinobix" Kurowiak

Klawiszologia

Klawiszologia

Główną zasadą sterowania w AC jest podział na akcje o niskim i wysokim statusie (Low/High Profile). Czynności o niskim statusie nie wzbudzają reakcji negatywnych w sposób natychmiastowy i powodują znacznie mniej szumu wokół Twojej osoby. Wysoki status uruchamiasz zawsze trzymając prawy spust i choć zabójstwo przy pomocy ukrytego szpikulca wygląda wtedy bardzo efektownie (przewracasz delikwenta wbijając mu ostrze w szyję), to na pewno przyciągnie uwagę przechodniów i straży, w efekcie powodując pościg.

Niski status (Low Profile)
Wysoki status (High Profile)

Używając niskiego statusu (czyli zwyczajnie nie naciskając prawego spustu) ta sama czynność byłaby wykonana dużo bardziej dyskretnie i bez wzbudzania nadmiernego zainteresowania.

Oto lista podstawowych czynności i przypisanych im przycisków w wersji na Xboxa 360 i PS3:

Przycisk Xbox360/PS3

Czynność

Niski status (Low Profile)

Wysoki status (High Profile) - naciśnij prawy spust/R1

Lewy analog/W,S,A,D

poruszanie się

marsz

bieg

Prawy analog/mysz

poruszanie kamerą

-

-

Przycisk w prawym analogu/L2/C

Wyrównanie kamery

Lewy spust/L1/F

namierzenie celu

-

-

Prawy spust/R1/PPM

wysoki status

-

-

Y/Trójkąt/E

głowa

orle widzenie (Eagle Vision)/synchronizacja

orle widzenie (Eagle Vision)

X/Kwadrat/LPM

broń

atak

atak

B/O/SHIFT

dłoń

przesunięcie (gentle push)

odepchnięcie (tackle), chwycenie (grab)

A/X/SPACJA

nogi

wtopienie się w tłum (blend)

sprint, skok

W przypadku jazdy konno rzecz przedstawia się następująco:

Przycisk Xbox360/PS3

Niski status (Low Profile)

Wysoki status (High Profile)

Y/Trójkąt/E

orle widzenie (Eagle Vision)

-

X/Kwadrat/LPM

spięcie konia

atak

B/O/SHIFT

zejście z konia

zejście z konia

A/X/SPACJA

wtopienie się w tłum

galop

Jak nas widzą

Jak nas widzą

Niezależnie od tego, co robimy, każda czynność jest zwykle bacznie obserwowana - czy to przez strażników, czy też przez zwykłych przechodniów. Do badania nastawienia tłuszczy służy nam specjalny wskaźnik, który w zależności od sytuacji przybiera odpowiedni kolor. Gdy jest biały, oznacza to, że właściwie nie zwracamy na siebie uwagi. Gdy środek wskaźnika miga na żółto, jesteśmy obserwowani. Jeśli miga już na czerwono oznacza to, że w najbliższym czasie zostaniemy zaatakowani, a gdy punkt cały pulsuje na czerwono, rozpoczyna się walka.

Biały wskaźnik czyli jest bezpiecznie.
Częściowo żółty wskaźnik czyli ktoś nas obserwuje.
Wskaźnik mruga na czerwono i robi się gorąco.
Pulsujący czerwienią wskaźnik oznacza kłopoty.

Jeśli zdecydujemy się uciec, to zniknięcie z pola widzenia spowoduje migotanie żółtego wskaźnika. Wtedy wystarczy już tylko schować się w sianie lub za kotarą i przeczekać pościg.

Na ziemi chowamy się w sianie.
Na dachu - za kotarą.

Jeśli nie mamy ochoty zwracać na siebie uwagi musimy poruszać się tak, by nie naprzykrzać się mieszkańcom miast. Jednym zdaniem nie powinniśmy robić zbędnego rabanu rozbijając naczynia czy popychając ludzi. Wystarczy, że mijając przechodniów będziemy trzymać naciśnięty przycisk B/O. Najbardziej