Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do horroru „Silent Hill: Homecoming” pozwoli Wam nie tylko bezproblemowo ukończyć grę, ale też zawiera mapy i wskazówki jak odnaleźć ukryte przedmioty oraz obejrzeć wszystkie zakończenia.
Silent Hill: Homecoming - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Piąta część cieszącej się ogromną popularnością serii. Tym razem głównym bohaterem jest Alex Shepherd. Wyrusza on na poszukiwania swojego brata, odwiedzając między innymi tytułowe miasteczko Silent Hill.
Gra Silent Hill: Homecoming, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PS3, X360, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 65
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=851
A. Hospital 2 piętro
A. Hospital 2 piętro - d. strona
A. Hospital 3 piętro - druga strona
Shepherd House
Shepherd House - basement
Shepherd House - backyard
Rose Heights Cemetary
Junkyard
Powrót przez cmentarz
Grand Hotel
Grand Hotel 3 piętro
Grand Hotel 4 piętro
Grand Hotel 5 piętro
Dr. Fitch's Office - druga strona
Town Hall
Cmentarz
Shepherd House (ponownie) (1)
Shepherd House (ponownie) (2)
Shepherd House - druga strona
Ulice Silent Hill
Toluca Lake Offices
Ulice Silent Hill
Overlook Penitentiary
Overlook Penitentiary - druga strona
Church
Lair
Witajcie w koszmarnym świecie Silent Hill. Poniższy poradnik pozwoli Wam nie tylko bezproblemowo ukończyć grę, ale też zawiera mapy i wskazówki jak odnaleźć ukryte przedmioty oraz obejrzeć wszystkie zakończenia. Tekst został tak przygotowany, by mógł służyć zarówno posiadaczom Xboksa 360 jak i PC. Ci pierwsi znajdą w nim również wskazówki odnośnie zdobycia wszystkich 1000 punktów w systemie osiągnięć.
Maciej "Shinobix" Kurowiak
Walka w Silent Hill 5 znacznie różni się od tego, co widzieliśmy w poprzednich częściach serii. Jest bardziej dynamiczna i zręcznościowa. W walce wręcz mamy do dyspozycji unik oraz dwa podstawowe rodzaje ataków - silny i wolny (prawy przycisk myszy lub X w padzie) oraz słaby i szybki (lewy przycisk myszy lub A w padzie). Przytrzymując przycisk przy atakowaniu ciosem wolniejszym zwiększamy jego siłę - możemy to wykorzystać przy potworach, które stoją nieruchomo i nas nie widzą.
Najłatwiejszą i bardzo skuteczną kombinacją podczas walki wręcz jest szybki unik i natychmiastowy szybki cios lub zastosowanie całego combo LPM x 3 + PPM ( w przypadku pada jest to A + A + A + X).
Jeśli zdecydujesz się na broń palną to raczej staraj się oszczędzać amunicję. W tej części Silent Hill jest jej bardzo mało, co w szczególności tyczy się shotguna. Opis zabijania poszczególnych stworów znajdziecie w poradniku przy okazji napotkania pierwszego przedstawiciela danego gatunku.
Sala operacyjna - Operating Theatre
Zacznij od wydostania się z więzów. Naciskaj szybko Button 1/A, a następnie włącz latarkę F/d-pad góra. W pomieszczeniu nie ma nic istotnego poza notatką (doctor's note) na ścianie na lewo od dużych drzwi.
Pokój operacyjny - Operating Room
Na podłodze zauważysz ślad krwi. Przejdź przez kolejne drzwi, za które prowadzi ślad.
Korytarz
Przeczytajnotatkę (Missing patient bulletin), wiszącą na ścianie po prawej stronie. Zbliż się do krat, niestety w tej chwili nie znasz jeszcze właściwego kodu. Przejdź przez drzwi znajdujące się po prawej stronie krat.
Gabinet pielęgniarski - Nurse Center
Po prawej stronie wiszą zdjęcia rentgenowskie. Przyjrzyj się im, zauważ, że na jednym są zapisane cyfry "624". Po drugiej stronie gabinetu znajduje się mapa szpitala. Weź ją. Od tej chwili będziesz mógł się nią posługiwać (Tab/Y).
Na stole po prawej stronie od mapy leży notatka (attention staff).
Opuść pomieszczenie drzwiami po południowej stronie gabinetu i udaj się korytarzem do pokoju 203 (przedostatnie drzwi po lewej stronie korytarza).
Pokój 203 - Room 203
Ze stołu po lewej stronie weź napój leczniczy (Health Drink) i przeczytaj notatkę (a page from a incident report).
W środku pomieszczenia w środkowym inkubatorze leży lalka. Przyjrzyj się jej.
Przejdź przez rozbitą szybę w ścianie po zachodniej stronie i przejdź do pokoju 204.
Pokój 204 - Room 204
Ze ściany weź zdjęcie rentgenowskie (X-Ray Film). Na stole leży też poradnik dot. walki (Basic Weapons Combat). Przeczytaj go i wróć do pokoju pielęgniarek (Nurse Center).
Gabinet pielęgniarski - Nurse Center
Podejdź do zdjęć na ścianie, otwórz menu przedmiotów i użyj zdjęcia (X-Ray Film). Połączone zdjęcia dadzą pełen kod do zamkniętej kraty - "624872". Wyjdź na korytarz, gdzie widziałeś Joshuę.
Korytarz
Podejdź do krat i użyj wpisz kod z klawiatury po prawej - "624872".
Z podłogi podnieś pierwszy rysunek (z osiemnastu) (Child's Drawing #1). Możesz je oglądać z poziomu menu i przeglądając dziennik (Journal).
Idź za Joshuą do męskiej ubikacji, przejdź przez nią wejdź do magazynu (storage).
Możesz tutaj nagrać stan gry na dysk.
Wejdź do toalety dla kobiet.
Toaleta dla kobiet
Podejdź do lustra i weź nóż(Combat Knife). Przeniesiesz się do innej rzeczywistości.
Toaleta dla kobiet
Z ubikacji wyjdzie pielęgniarka - Twój pierwszy przeciwnik w grze. Reaguje ona światło latarki, więc wyłącz ją przed walką.
Załatw ją kombinacją trzech szybkich ataków (LPM/A) i jednego mocnego (PPM/X). Dysponujesz też mocnym, nokautującym pchnięciem. Wystarczy, że przytrzymasz dłużej PPM/X. Jeśli wyłączysz latarkę i staniesz w miejscu, pielęgniarka "zaśnie". Możesz wtedy podejść do niej i zaatakować mocnym uderzeniem.
W wersji dla Xboxa 360 za załatwienie pierwszej pielęgniarki otrzymasz osiągnięcie Alchemilla's Finest warte 10 pkt.
Udaj się teraz do męskiej toalety. By tam dotrzeć przeciśnij się przez szczelinę (opcja Squeeze Through) nieopodal miejsca, z którego wyszła pielęgniarka.
Męska Toaleta
Ze ściany na lewo od drzwi weź apteczkę (First Aid Kit).
Wyjdź teraz na korytarz. Niestety wszystkie przejścia są zamknięte z wyjątkiem drzwi na południu. Przejdź przez nie. Na ścianie wisi kartka, na której ktoś zapisał porady, jak przetrwać w tym świecie. Najważniejszy wniosek jest taki: nie zapalać latarki w pobliżu potworów oraz nie hałasować. Obecnie znajdujesz się na piętrze drugim, wejdź więc na piętro trzecie. Wyłącz latarkę i zbliż się do okna w ścianie. Wejdź do świetlicy (Day Room).