Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
51,45 zł
od 25,75 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
W dobie globalizacji i intensywnej rywalizacji zdobycie przewagi rynkowej przez mikroprzedsiębiorstwa, małe i średnie przedsiębiorstwa staje się głównym zadaniem dla wielu branż, w tym sektora meblarskiego w Polsce. Autor niniejszej książki dokładnie analizuje, jak polskie przedsiębiorstwa mogą osiągnąć sukces, opierając się na unikatowych atutach i innowacyjności. Publikacja oferuje kompleksowy przegląd strategii i czynników konkurencyjnych, które umożliwiają przedsiębiorstwom wyróżnienie się na rynku, w tym czynniki ceny i jakości, zaawansowane technologie, efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi oraz umiejętność adaptacji do szybko zmieniającego się otoczenia ekonomicznego. Monografia ta jest niezbędnym kompendium dla każdego, kto interesuje się nie tylko przetrwaniem czy rozwojem w sektorze przedsiębiorstw MŚP, ale także budowaniem i zdobywaniem pożądanej pozycji na rynkach krajowym i światowym. Wskazuje główne źródła przewag konkurencyjnych będących podstawą sukcesu. Dr Mateusz Janas – pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej, w Instytucie Ekonomii, Finansów i Zarządzania. Menedżer z wieloletnim doświadczeniem, łączy wiedzę praktyczną z obszaru zarządzania z badaniami. Koncentruje się na zagadnieniach związanych z konkurencyjnością, innowacyjnością, internacjonalizacją przedsiębiorstwa oraz na kwestiach ich zrównoważonego rozwoju w dynamicznie zmieniającej się gospodarce globalnej.
Liczba stron: 426
Rok wydania: 2024
Format (wymiary): 15.5x23.5cm
ISBN: 9788323354123