Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy -  - książka

Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Uwarunkowania gospodarki opartej na wiedzy stały się determinantą obecnej, silnej pozycji przedsiębiorstw handlowych. Osiągnięcie sukcesu przez poszczególne firmy, w sektorze tak konkurencyjnym, wymaga wykorzystywania tych czynników, które umożliwiają skuteczne konkurowanie w niej. Te źródła konkurencyjności, takie jak: uczestnictwo w powiązaniach sieciowych (franchising), wykorzystywanie najnowocześniejszych technologii informacyjnych (systemy CRM, e-commerce, portale społecznościowe, Performance Marketing), oraz posiadanie zasobów niematerialnych (wiedza, wizerunek) zostały omówione w tej książce. Ponad dwudziestoletni już rozwój handlu w warunkach gospodarki wolnorynkowej w Polsce stwarza możliwości dla analizy specyfiki jego rozwoju i pokazania czynników sukcesu polskich firm. Są one przedmiotem rozważań w case studies i przykładów praktycznych, zamieszczonych na końcach rozdziałów, które mogą być wykorzystywane na ćwiczeniach ze studentami, z przedmiotów omawiających problematykę handlu, konkurencyjności czy marketingu. Ambicją autorów było usystematyzowanie prezentowanych w pracy zagadnień, które często w literaturze są przedstawiane w sposób wyrywkowy, tak aby mogły służyć za źródło rzetelnej wiedzy akademickiej.

Liczba stron: 274

Rok wydania: 2013

Format (wymiary): 15.9x22.9

ISBN: 9788376418056

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.