Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Książka powstała jako rezultat wieloletnich doświadczeń autorki wyniesionych z prowadzenia zajęć dydaktycznych z obszaru zarządzania produkcją oraz udziału w projektach poprawy produktywności w różnych przedsiębiorstwach.
Praca stanowi pierwszą próbę kompleksowego ujęcia problematyki produktywności przedsiębiorstw. Obejmuje następujące zagadnienia:
procesowe ujęcie problematyki produktywności przedsiębiorstwa oraz analizę czynników wpływających na produktywność,
mierniki produktywności umożliwiające formułowanie mierzalnych celów strategicznych i operacyjnych, kontrolę ich realizacji, ocenę stanu obecnego oraz ocenę efektów wdrożonych przedsięwzięć poprawy produktywności,
koncepcje, metody i techniki, ukierunkowane na poprawę produktywności, połączone w logiczny i spójny system,
organizowanie i motywowanie pracowników dla poprawy produktywności na gruncie filozofii kaizen.
Do najważniejszych zalet pracy należą:
autorski Model Zarządzania Produktywnością określający długofalową strategię poprawy produktywności przez wdrażanie w przedsiębiorstwie zbioru wzajemnie powiązanych koncepcji, metod i technik doskonalenia procesów produkcyjnych;
ramy organizacyjne systemu motywacyjnego, opartego na filozofii kaizen, gwarantującego aktywny i twórczy udział pracowników w programach poprawy produktywności.
Opracowanie jest adresowane do szerokiego grona odbiorców, zarówno do studentów (przede wszystkim uczelni technicznych), słuchaczy studiów podyplomowych, doktorantów, jak i menedżerów oraz praktyków zarządzania, którzy chcą doskonalić swoje kompetencje.
Liczba stron: 224
Rok wydania: 2012
Format (wymiary): 16.5x24.0cm
ISBN: 9788325543952