Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
75,00 zł
od 37,50 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
Książka podejmuje problematykę zarządzania kredytem handlowym w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw Polsce, wskazuje na uwarunkowania skuteczności rozliczeń z kontrahentami. Autor przeprowadził analizę motywów stosowania kredytu handlowego i jego wpływu na funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Scharakteryzował proces zarządzania kredytem handlowym w przedsiębiorstwach obejmujący ocenę wiarygodności kredytowej klienta, w tym:
- pozyskiwanie informacji dotyczących wiarygodności kredytowej kontrahenta,
- ustalanie warunków kredytowych,
- finansowanie należności handlowych,
- monitorowanie poziomu należności oraz spłat,
- zarządzanie ryzykiem kredytowym i ściąganie należności.
Mając na celu utrzymanie płynności finansowej i ograniczania ryzyka w prowadzeniu przedsiębiorstwa, działania te mają decydujące znaczenie dla rozwoju podmiotów z sektora małych i średnich firm, które odraczają termin płatności swoim klientom.
Liczba stron: 424
Rok wydania: 2009
Format (wymiary): 17.0x24.0cm
ISBN: 9788372519900
