Zarządzanie biznesem i samym sobą pół żartem pół serio - Henryk Bieniok - książka

Zarządzanie biznesem i samym sobą pół żartem pół serio książka papierowa

Henryk Bieniok

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Ta niezwykła książka jest idealnym prezentem dla siebie samego.
Jest doskonałym prezentem dla bliskiej osoby.
Jest wymarzonym prezentem dla szefa.

Autor dedykuje ją wszystkim:

chaotycznym, niezorganizowanym i nieefektywnym, którzy bardzo szybko i dużo pracują, ale nie potrafią skupić się na tym, co w życiu jest najważniejsze,
nieporadnym i lekkomyślnym, którzy nie potrafią odnaleźć się w dzisiejszym świecie i zrezygnowali już z własnego szczęścia oraz uszczęśliwiania innych,
nieudacznikom i leniwym, którzy uznali, że życie jest zbyt krótkie, aby cokolwiek robić dla siebie i dla bliźnich,
zabawiającym się bez przerwy swymi gadżetami elektronicznymi, którzy przez to nie mają już czasu na nic innego, bardziej pożytecznego,
przepracowanym, którzy zagubili się w pracy do tego stopnia, że zapomnieli o sobie i rodzinie.

Mam nadzieję, że książka podpowie wszystkim zainteresowanym, jak skuteczniej pracować na swój sukces w życiu osobistym i zawodowym oraz jak być szczęśliwym.

Autor dostarczył Czytelnikom książkę zapewniającą nie tylko podstawową wiedzę z zakresu zarządzania i odpowiednie wartości praktyczne w tym względzie, ale także intelektualną rozrywkę w postaci opisów przypadków, powiedzonek sławnych ludzi, przysłów ludowych, minitestów, a nawet zabawnych wierszyków z tym związanych. Wszystkie one próbują nawiązywać do różnych aspektów zarządzania, w związku z czym można się z nich dużo nauczyć. Dotychczas nie ma na rynku polskim takiej pozycji z zakresu zarządzania.

Liczba stron: 284

Format (wymiary): 16.0x23.0cm

ISBN: 9788380850286

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.