Zaklinacze x 3 - Maurice Ann - książka

Zaklinacze x 3 książka papierowa

Maurice Ann

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Ann Maurice i jej autorski program „House Doctor” w brytyjskiej telewizji Channel 5 to wyjątkowa mieszanka talentu i doświadczenia, nabytego w ciągu wielu lat pracy autorki w branży nieruchomości oraz projektowania wnętrz. Ann Maurice dzieli swoje życie między trzy miejsca pod różnymi szerokościami geograficznymi: Wielką Brytanię, w której tworzy i nagrywa swój program; San Francisco, gdzie prowadzi interesy; oraz San Miguel de Allende w Meksyku, gdzie najchętniej odpoczywa. Oprócz pracy w telewizji i wydawania książek, zajmuje się także prowadzeniem własnej rubryki w gazecie „Metro”, w której raz w tygodniu odpowiada na pytania czytelników. Jej felietony można również znaleźć na kobiecym portalu www.handbag.com.
Ann Maurice zdobyła dyplom w dziedzinie nauk humanistycznych na Uniwersytecie Michigan. Studiowała również projektowanie wnętrz na Uniwersytecie Kalifornii oraz malarstwo dekoracyjne w Gale Lawrence Studios. Jest absolwentką Amerykańskiego Instytutu Badań nad Kolorami.

Kalifornijska stylistka i dekoratorka wnętrz Ann Maurice (zwana nieco przewrotnie „lekarzem domowym”) zyskała w brytyjskiej i polskiej telewizji status niekwestionowanej gwiazdy, a zdroworozsądkowe podejście do dekorowania i remontowania wnętrz zapewniło jej rzesze fanów.

W pierwszym tomie znajdziecie wybrane przykłady rozwiązań „z życia wziętych”, które znalazły się w emitowanych w telewizji programach, a także solidną porcję innych pomysłów, które mają na celu podniesienie wartości mieszkania czy domu, czyniąc go bardziej konkurencyjnym na rynku nieruchomości i bardziej przyjaznym dla obecnych i przeszłych mieszkańców.

W drugim tomie bestsellerowej serii „Zaklinacze wnętrz” kalifornijska dekoratorka Ann Maurice prezentuje m.in.:

* 10 kluczowych wskazówek do każdego typu pomieszczeń,
* wybrane przykłady („studium przypadku”) z programu telewizyjnego,
* wskazówki, jak zwiększyć dostępną przestrzeń,
* porady dotyczące wyboru agenta nieruchomości.

W trzecim tomie cieszącej się ogromną popularnością serii „Zaklinacze wnętrz”, Ann Maurice kontynuuje zdroworozsądkowe, a jednocześnie pełne inspiracji podejście do indywidualnych projektów. W książce znajdziemy wszystkie najważniejsze prace dekoracyjne, z jakimi każdy właściciel domu i mieszkania prędzej czy później będzie musiał się zmierzyć, np.: malowanie ścian, dekorowanie okien czy pielęgnacja drewnianych podłóg. Ann Maurice radzi także, jak uporać się z nieatrakcyjnym widokiem za oknem, właściwie wyeksponować ulubione elementy wystroju czy odpowiednio doświetlić wszystkie wnętrza.
Starannie wyselekcjonowane projekty w rozdziałach „Jak to zrobić?” pomogą ci zadbać o najdrobniejsze szczegóły, dzięki którym każde pomieszczenie nabierze nowego blasku. Nauczysz się między innymi, jak własnoręcznie zrobić skrzynię do przechowywania czy narożny stolik, jak przywrócić do życia zniszczoną sofę, obić podnóżek czy naprawić komodę.
Czas więc zakasać rękawy i zabrać się za natychmiastową metamorfozę domu!

Przerób, ozdób i stwórz nowe detale, które naprawdę mają znaczenie! Uzdrów swój dom razem z Ann Maurice, utalentowaną dekoratorką ze znakomitego programu telewizyjnego pt. „House Doctor”.
W poradniku znajdziesz m.in.:
* projekty „Jak to zrobić?”,
* autentyczne „studia przypadku” z programu telewizyjnego,
* wskazówki i podpowiedzi dotyczące projektowania wnętrz,
* praktyczne rady na temat dekorowania domu.

Liczba stron: 416

Rok wydania: 2011

Tłumacz: Illg Tomasz

Format (wymiary): 19.0x25.0cm

ISBN: 9788377310427

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.