Zaklinacze wnętrz Tom 2 - Maurice Ann - książka

Zaklinacze wnętrz Tom 2 książka papierowa

Maurice Ann

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W drugim tomie bestsellerowej serii „Zaklinacze wnętrz” kalifornijska dekoratorka Ann Maurice prezentuje m.in.:

* 10 kluczowych wskazówek do każdego typu pomieszczeń,
* wybrane przykłady („studium przypadku”) z programu telewizyjnego,
* wskazówki, jak zwiększyć dostępną przestrzeń,
* porady dotyczące wyboru agenta nieruchomości.

Sprzedaż domu tylko pozornie wydaje się łatwym przedsięwzięciem. Dlaczego więc tak wiele nieruchomości popada w zapomnienie, czekając przez długie miesiące na swoje przysłowiowe „pięć minut”? Zdaniem kalifornijskiej stylistki Ann Maurice, gospodyni programu telewizyjnego „Zaklinacze wnętrz”, właściciele domów i mieszkań nie wykorzystują szansy szybkiej i opłacalnej sprzedaży, ponieważ nie potrafią spojrzeć na swoje nieruchomości oczami potencjalnych nabywców.

W drugim tomie bestsellerowej serii „Zaklinacze wnętrz” Ann Maurice prezentuje sto jej zdaniem najlepszych pomysłów, mających pomóc w sprzedaży domu.

Przykłady z życia wzięte pokazują, w jaki sposób dekoratorka poradziła sobie z trudnymi do sprzedaży domami w różnych częściach Wielkiej Brytanii. A wykonane na specjalne zamówienie fotografie „przed” i „po” przekonają każdego, że proste i niedrogie zmiany mogą diametralnie odmienić wygląd – a co za tym idzie, także wartość rynkową! – domu bądź mieszkania.

Liczba stron: 144

Rok wydania: 2010

Tłumacz: Illg Tomasz

Format (wymiary): 18.9x24.6cm

ISBN: 9788361524694

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.