Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Głównym przesłaniem książki jest dostarczenie wiedzy dotyczącej czynników organizacyjnych (np. kultura organizacyjna, przywództwo) oraz podmiotowych (np. wiedza, kompetencje, cechy osobowości, motywacja, kapitał psychologiczny) warunkujących występowanie zachowań innowacyjnych w miejscu pracy. Książka jest połączeniem teorii dotyczącej zachowań innowacyjnych w miejscu pracy z empirią – przeprowadzone badania stanowią podstawę formułowania rekomendacji praktycznych dla zarządzania kapitałem ludzkim w warunkach polskiej gospodarki rynkowej.
Z recenzji prof. zw. dr hab. Anny Lipki:
Do nowoczesnych przewag konkurencyjnych firm należą te oparte o behawioralne dźwignie wartości. Autorka podejmuje w swojej książce problematykę zachowań innowacyjnych, która wyraźnie wpisuje się w wykorzystywanie tego rodzaju instrumentów konkurowania. Potrafi – co nie jest łatwe – trafnie oddzielić, ale jednocześnie łączyć w tekście zagadnienia twórczości i innowacyjności. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny. Oparta jest na rozległych studiach literatury, w większości obcojęzycznej, z zakresu determinant i korelatów innowacyjności oraz na własnych badaniach, z wykorzystaniem istniejących oraz samodzielnie opracowanych narzędzi. Dzięki temu wnosi naukową wartość dodaną.
Liczba stron: 206
Rok wydania: 2012
Format (wymiary): 16.0x23.0cm
ISBN: 9788376416892