Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
YouTube jest od lat jedną z najpopularniejszych i najczęściej wspominanych portali internetowych. Jest dla nas oczywiste, że szukając plików multimedialnych wejdziemy na YouTube; ale czy jesteśmy świadomi, w jaki sposób YouTube zmienił sposób, w jaki słuchamy muzyki i oglądamy filmy? Książka pokazuje, jak YouTube wykorzystywany jest przez producentów medialnych, publiczność, a także twórców – amatorów. Autorzy pracy prowokują do namysłu, w jaki sposób wraz z rozpowszechnieniem się YouTube diametralnie zmieniły się nasze wyobrażenia o produkcji kulturalnej i konsumpcji. YouTube to nieodzowna pozycja dla wszystkich zainteresowanych socjologią kultury i współczesnym przemysłem medialnym.
Jean Burgess – specjalizuje się w badaniach przemysłów kreatywnych, członek uniwersytetu Queensland.
Joshua Greek – wykłada porównawcze nauki medialne w Massachusetts Institute of Technology.
Bez względu na to, czy uwielbiacie czy nie znosicie YouTube, serwis ten stanowi obecnie część mediów głównego nurtu i siłę, z którą należy się w kulturze popularnej liczyć. Choć nie jest jedyną stroną w internecie, na której można umieszczać filmy wideo, jej szybki rozkwit, różnorodne treści i upowszechnienie w zachodnim, anglojęzycznym świecie sprawiają, że można dzięki niej zrozumieć zmieniające się związki pomiędzy technologiami nowych mediów, przemysłami twórczymi i polityką kultury popularnej. Celem tej książki jest przeanalizowanie niektórych, często konkurencyjnych, poglądów dotyczących tego, czym jest YouTube i jakim celom może w przyszłości służyć.
[fragment tekstu]
Liczba stron: 208
Rok wydania: 2011
Tłumacz: Płudowski Tomasz
Format (wymiary): 14.3x20.5cm
ISBN: 9788301167400
Wydanie: 1