Wzory zapisów w umowach zlecenia - Marek Rotkiewicz - książka

Wzory zapisów w umowach zlecenia książka papierowa

Marek Rotkiewicz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Publikacja to praktyczny poradnik skupiający się na przykładowych zapisach dotyczących poszczególnych elementów treści umowy.

Najważniejsze atuty publikacji to:

Przykładowe umowy
Szczegółowe omówienie poszczególnych elementów umowy
Warianty zapisów w umowie i omówieniem ich skutków
Omówienie skutków finansowych danych rozwiązań

Niniejszy poradnik odnosi się do rozwiązaniu praktycznych problemów na jakie natykają się osoby przygotowujące umowy zlecenia. Publikacja koncentruje się na omówienie szczegółowych problemów takich jak:

Jak układać zobowiązania zleceniobiorcy?
Jak konstruować wynagrodzenia?
Jak wzmocnić bezpieczeństwo zleceniodawcy w związku z obowiązywaniem stawki minimalnej?
Jak skutecznie wypowiadać umowę?
Jak wprowadzać kary umowne?
Jakich zapisów nie wolno stosować w umowach zlecenia?
Jak zapisywać rozwiązania szczegółowe takie jak – zakaz konkurencji, urlop, przekazywanie narzędzia pracy?

W prezentowanej książce znajdziesz odpowiedzi na szereg bardzo konkretnych pytań taki jak:

Jak traktować przedsiębiorcę, który nie realizuje danej (ocenianej) umowy w ramach swojej działalności gospodarczej?
Jak stosować wymogi związane z płacą minimalną?
Dlaczego warto w umowie regulować warunki przekazania zlecenia osobie trzeciej?
Jak formułować zapisy o mieszanym wynagrodzeniu (stałym i prowizyjnym)?
Jak regulować czas realizacji usług?
Jak formułować zapisy dotyczące wynagrodzenia w zależności od czasu trwania zlecenia?
Kiedy umowa może uleć natychmiastowemu rozwiązaniu?

Liczba stron: 150

Format (wymiary): 14.5x20.4

ISBN: 9788381280327

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.