Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Skrypt jest przeznaczony dla studentów dziennikarstwa i badaczy mediów.
Autorami artykułów obejmujących analizę i tworzenie tekstów dziennikarskich są pracownicy naukowi i dziennikarze-praktycy.
Zbiór otwierają teksty dotyczące zagadnień ogólnych - etyki oraz informacji dziennikarskiej, a także języka w mediach. Kolejne prace stanowią triadę medialną (są ujęte w trzech działach): o prasie, o telewizji, o radiu. Obejmują w sposób szczególny i szczegółowy zagadnienia genologiczne (sylwetka--wspomnienie, felieton, reportaż, słuchowisko radiowe). Autorzy pokazują, w jaki sposób analizować medialne teksty kultury, a jednocześnie, jak je tworzyć, walor teoretyczny łączą zatem z praktycznym.
Redaktorzy tomu mają nadzieję, że zebrane materiały okażą się przydatne i inspirujące w odbiorze czytelniczym.
Liczba stron: 216
Rok wydania: 2010
Format (wymiary): 17.0x24.0cm
ISBN: 9788375252262
