WYBORY SAMORZĄDOWE. Błędy w Kampanii. Co kandydaci robią nie tak i przegrywają? Edycja 2024 - Robert Duda - ebook
PROMOCJA

WYBORY SAMORZĄDOWE. Błędy w Kampanii. Co kandydaci robią nie tak i przegrywają? Edycja 2024 ebook

Robert Duda

0,0
25,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 25,00 zł

lub
-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Z poradnika "Wybory Samorządowe. Błędy w kampanii. Co kandydaci robią nie tak i przegrywają? Edycja 2024" nauczysz się:

 

1. Wprowadzenie

Zrozumiesz, jak zmienia się krajobraz kampanii samorządowych i jakie wyzwania stoją przed nowoczesnymi kandydatami. Poznasz również przyczyny, dla których nawet dobrze zaplanowane kampanie mogą zawieść.

 

2. Ulotki – relikt przeszłości czy nadal wartościowy element kampanii?

Dowiesz się, jak zmieniła się rola ulotek i plakatów w erze cyfrowej. Nauczysz się oceniać, kiedy te tradycyjne metody mogą być jeszcze skuteczne, a kiedy stanowią jedynie marnotrawstwo zasobów.

 

3. Facebook już nie wystarczy

Odkryjesz, dlaczego ograniczanie się do jednej platformy mediów społecznościowych może nie być wystarczające do osiągnięcia sukcesu wyborczego. Zrozumiesz, jak ważne jest zdywersyfikowanie swojej obecności online, aby dotrzeć do szerokiej i różnorodnej grupy wyborców.

 

4. Z Google i Youtube wyprzedzisz konkurencję!

Nauczysz się wykorzystywać zaawansowane narzędzia reklamowe Google i potęgę YouTube do budowania świadomości marki politycznej i angażowania wyborców. Odkryjesz strategie, które pozwolą Ci wyróżnić się na tle konkurencji.

 

5. Fundament w wyborach to dobra strona internetowa!

Zrozumiesz, dlaczego solidna i profesjonalna strona internetowa jest kluczowa dla sukcesu kampanii. Zobacz jak strona efektywnie komunikuje Twoje przesłanie i zachęca wyborców do interakcji.

 

6. Docieraj do wyborcy przez skrzynkę mailową

Poznasz nieodkryte możliwości email marketingu w kampaniach wyborczych. Dowiesz się, jak maile pomogą utrzymać zainteresowanie wyborców Twoją kampanią.

 

7. Opal skuteczną mieszankę i wygraj wybory!

Odkryjesz, jak łączyć różne metody i kanały komunikacji w spójną i przemyślaną kampanię wyborczą. Nauczysz się planować działania, które maksymalizują zasięg i wpływ, prowadząc do zwycięstwa.

 

8. Checklista kandydata

Zostaniesz wyposażony w praktyczną listę kontrolną, która pomoże Ci sprawdzić, czy Twoja kampania spełnia wszystkie kryteria skutecznej strategii wyborczej, w zakresie Digital Marketingu opartego o Google i Youtube. Dzięki niej nie przegapisz żadnego kluczowego elementu, który mógłby zwiększyć Twoje szanse na sukces.

 

------

 

Spis treści: 

1. Wprowadzenie

2. Ulotki – relikt przeszłości czy nadal wartościowy element kampanii?

3. Facebook już nie wystarczy.

4. Z Google i Youtube wyprzedzisz konkurencję!

5. Fundament w wyborach to dobra strona internetowa!

6. Docieraj do wyborcy przez skrzynkę mailową.

7. Opal skuteczną mieszankę i wygraj wybory!

8. Checklista kandydata.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB
MOBI
PDF

Liczba stron: 34

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą kserograficzną, fo-tograficzną, a także kopiowanie na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.

Cytowanie fragmentów jest możliwe jedynie w niezmiennej treści i z zaznaczeniem, czyje to dzieło.

Kopiowanie części możliwe jest jedynie na użytek osobisty.

Wszelkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź towarowymi ich właścicieli.

Autor i Wydawca dołożyli wszelkich starań, aby zawarte w tej książce informacje były rzetelne i kompletne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych i autorskich. Autor i Wydawca nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce.

Projekt okładki i opracowanie graficzne: Robert Duda Grafika na okładce: Logo SukceswInternecie

Korekta i redakcja pierwotnych treści: Robert Duda Wydawca:

SukceswInternecie.pl

ul. Mickiewicza 10a/12

47-400 Racibórz

NIP: 647-222-39-86

tel. +48 606 476 711

www.sukceswinternecie.pl

ebook ISBN 978-83-951938-9-7

Copyright © SukceswIntenrecie.pl Robert Duda 2024

Jeśli chcesz zaprosić autora na konferencję, szkolenie lub konsultacje indywidualne

– zadzwoń pod numer 606 476 711 lub napisz maila: [email protected] Ebooki, książki oraz audiobooki, których autorem jest Robert Duda, można zakupić na stronie wydawcy: www.sukceswinternecie.pl oraz w sieci najpopularniejszych księgarni i platform z ebookami.

SPIS TREŚCI

1. Wprowadzenie

6

2. Ulotki – relikt przeszłości czy nadal wartościowy element kampanii?

11

3. Facebook już nie wystarczy.

16

4. Z Google i Youtube wyprzedzisz konkurencję!

21

5. Fundament w wyborach to dobra strona internetowa!

28

6. Docieraj do wyborcy przez skrzynkę mailową.

33

7. Opal skuteczną mieszankę i wygraj wybory!

35

8. Checklista kandydata.

38

O AUTORZE.

Robert Duda – autor książki.

• Ekspert marketingu. Certyfikowany specjalista Google. Specjalizacje to SEO, Google Ads, Google Analytics. 22 lat doświadczenia w marketingu internetowym.

• Praktyk, wykładowca akademicki, autor książek i kursów na temat marketingu internetowego. Prowadzi efektywne kampanie, praktyczne szkolenia, warsztatowe kursy dla firm i organizacji z całej Polski.

• Były członek i szef sztabów wyborczych na poziomie gmin, powiatów i województw dla komitetów regionalnych oraz partii politycznych.

• Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwóch córek. Dumny Ślązak 😊

Dziękuję, że wybrałeś moją książkę!

"Wybory samorządowe. Błędy w kampanii.

Co kandydaci robią nie tak i przegrywają?" to publikacja

skierowana

do

wszystkich

zainteresowanych mechanizmami sukcesu i porażki w kontekście wyborów samorządowych. Niezależnie

od tego, czy jesteś doświadczonym politykiem, aspirującym kandydatem, osobą pracującą w sztabie wyborczym, czy obserwatorem życia publicznego, znajdziesz tutaj cenne wskazówki i analizy, które pomogą zrozumieć, co decyduje o wygranej lub przegranej w wyborach.

Korzystając z mojego 22 letniego doświadczenia w prowadzeniu kampanii komercyjnych dla firm i organizacji w Polsce i zagranicą, a także wygranych kampanii wyborczych oraz pracy z kandydatami na różnych szczeblach samorządu postanowiłem podzielić się wiedzą i spostrzeżeniami, które uważam za kluczowe w kontekście skutecznej kampanii wyborczej. Niezależnie czy pracowałem w kampaniach dla kandydatów na radnych miejskich, powiatowych, wojewódzkich, na wójtów, burmistrzów czy prezydentów scenariusze, wykorzystywane narzędzia oraz kanały przekładały się na zwycięstwo i zdobyte mandaty. Błędy, które kandydaci popełniają w trakcie kampanii, niezależnie od poziomu samorządowego, najczęściej wynikają nie z braku zaangażowania, ale z niewiedzy lub niewłaściwego zrozumienia mechanizmów rządzących współczesnym marketingiem politycznym, a także niestety bardzo często z ich „nieomylności w podejmowanych decyzjach” .

W książce skupiam się na analizie strategii, które nie przyniosły oczekiwanych rezultatów, ale także przedstawiam sposoby na uniknięcie typowych pułapek i wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingowych do skutecznego dotarcia do wyborców, na bazie wygranych bitew. Szczególną uwagę poświęcam niedocenianym dotąd możliwościom, takim jak kampanie w wyszukiwarce, sieci reklamowej Google,

YouTube, Gmail, solidna strona internetowa kandydata lub komitetu, które mogą stać się potężną bronią w arsenale każdego kandydata.

Celem tej publikacji jest nie tylko zwrócenie uwagi na często pomijane aspekty kampanii wyborczych, ale również pokazanie, jak zintegrowane działania w mediach społecznościowych, reklamie internetowej, a także za pomocą tradycyjnych nośników, mogą zbudować spójny i przekonujący obraz kandydata. Z moich obserwacji wynika, że holistyczne podejście do kampanii, łączące różne kanały i techniki komunikacji, jest kluczem do zdobycia zaufania i głosów wyborców.

Mam nadzieję, że ta książka stanie się Twoim przewodnikiem po skomplikowanym świecie kampanii wyborczych, pomoże uniknąć typowych błędów i wykorzystać pełnię dostępnych narzędzi do osiągnięcia sukcesu wyborczego.

Życzę inspirującej lektury i sukcesów w nadchodzących wyborach samorządowych.

Serdecznie pozdrawiam,

Robert Duda

Wprowadzenie

Kampanie wyborcze to czas intensywnej rywalizacji o uwagę i zaufanie wyborców. W

Polsce, z rozpoczęciem kolejnego sezonu wyborczego, tradycyjnie nasze miasteczka zalewają tony papieru i plastiku - ulotki, plakaty i banery. Jednak czas pokazuje, że te metody mogą już nie być tak skuteczne, jak kiedyś. Z drugiej strony, coraz więcej kandydatów stawia głównie na obecność w mediach społecznościowych, często ograniczając się wyłącznie do Facebooka. Czy to wystarczy, aby przyciągnąć uwagę wyborców?

Ulotki – relikt przeszłości?

Wydaje się, że ulotki i plakaty tracą na znaczeniu. W dobie cyfrowej komunikacji, informacje z ulotki rzadko kiedy są odwzorowane i kontynuowane na stronach internetowych kandydatów, co powoduje, że potencjalny wyborca, który szuka czegoś więcej o danym kandydacie nie może łatwo pogłębić swojej wiedzy na ten temat. To duża strata, zwłaszcza że dziś wyborcy szukają informacji głównie online.

Warto przygotować spójny przekaz na różnych nośnikach i przemyśleć komunikacje między plakatem, ulotką, stroną www i mediami społecznościowymi. Jakich błędów tutaj unikać opisuję w dedykowanym rozdziale, w dalszej części tej publikacji.

Facebook nie wystarczy

Kandydaci, którzy ograniczają swoje działania wyborcze tylko do Facebooka, nie docierają do szerokiej grupy odbiorców. Media społecznościowe są ważne, ale różne grupy wyborców korzystają z różnych platform i nie wszyscy są aktywni na Facebooku.

Tym samym, ograniczając się do jednej platformy, kandydaci tracą szansę na dotarcie do potencjalnych wyborców, którzy korzystają z innych mediów. Kiedy pytam studentów na moich zajęciach czy korzystają z Facebooka, to pojawia się uśmiech….

Czytasz bezpłatny fragment książki. Chcesz dowiedzieć się więcej – już teraz kup pełny egzemplarz.